Siemka,
Niedawno kupilem to auto i jestem w trakcie doprowadzania go do stanu uzywalnosci. Uklad chlodzenia jest zalany woda... Udalo mi sie wyciagnac informacje od poprzedniego wlasciciela i wychodzi na to, ze auto jezdzi na wodzie juz od ok poltora roku. Oczywiscie chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc. Uklad na 100% bedzie zakamieniony, bo nagrzewnica juz tez dziala jako tako. Woda sie oczywiscie gotuje, a korek tez zakamieniony(przez co nie nie spelnia swojej funkcji i woda sie przez niego wylewa) przez co tez jest do wymiany, ponoc termostat tez jest do wymiany Moje pytanie: Czy do przeczyszczenia ukladu uzywac wody z octem w jakims slabym stezeniu czy moze jakis profesionalny srodek? Martwie sie czy uklad nie bedzie przerdzewialy, a takie specyfiki moglyby go rozszczelnic. Sama zasade uzywania takich specyfikow znam, ale bardziej szukam podpowiedzi jak to wszystko moze sie zachowac w aucie z 1992roku, a do tego w ukladzie, ktory byl tak brzydko potraktowany. Pozdrowki
[B4 2.0 ABT] Woda zamiast plynu chłodniczego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lip 2016, 23:37
[B4 2.0 ABT] Woda zamiast plynu chłodniczego
Ostatnio zmieniony 08 lip 2016, 17:17 przez EnTaroDragon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lip 2016, 23:37
No wlasnie boje sie troche tego plukania, ale i tak musze termostat wymienic, wiec warto juz wlac wszystko nowe. Rozwazam tez opcje zakupu tego calego uszczelniacza. Wiadomo, nikt mi tu niczego nie wywrozy, bardziej szukam podpowiedzi, ktore robily juz takie rzeczy na tak starych autach. Jak sie to wszystko skonczyl Lepiej uczyc sie na cudzych bledach
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lip 2016, 23:37
sorki XD mial byc plyn chlodniczy. Widac z wrazenia chlapnalem nie tak
EDIT->
Mam ''maly'' problem z odkreceniem jednej ze srub by dostac sie do termostatu. Znalazlem temat dotyczacy wymiany, ale niestety wychdozi na to, ze moje auto jest chyba starszym modelem i aby to odkrecic to musialbym chyba rozebrac pol auta Robil moze to ktos i dal rade bez wiekszych rozbiorek? Z tego co widze na ten moment to chyba musialbym rozrzad sciagac
https://s32.postimg.org/8ixv6onw5/20160709_214903.jpg
Co do plukania. Postanowilem go chociaz troche przeczyscic. To co zaczelo leciec z ukladu to jakas masakra. kompletnie zakamieniony uklad Woda ruda bardziej niz szkocka -.-
EDIT->
Mam ''maly'' problem z odkreceniem jednej ze srub by dostac sie do termostatu. Znalazlem temat dotyczacy wymiany, ale niestety wychdozi na to, ze moje auto jest chyba starszym modelem i aby to odkrecic to musialbym chyba rozebrac pol auta Robil moze to ktos i dal rade bez wiekszych rozbiorek? Z tego co widze na ten moment to chyba musialbym rozrzad sciagac
https://s32.postimg.org/8ixv6onw5/20160709_214903.jpg
Co do plukania. Postanowilem go chociaz troche przeczyscic. To co zaczelo leciec z ukladu to jakas masakra. kompletnie zakamieniony uklad Woda ruda bardziej niz szkocka -.-