Witam.
Silniki wysokoprężne mają trochę inna charakterystykę... Po 1.4T teraz przyszedł czas na 1.9 tdi
W 1 kolejności turbo, ze względu na agonalny stan.
Pytanie:
Regenerować i robić hybrydę czy pakować większe, wasze sugestie będą bardzo mile widziane
[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Turbo dogorywa
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- tamto2007
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Rzeszów
Kwestia budżetu , ja do mojego AVG (czyli praktycznie AFN) włożyłem taki zestaw:
Plus boczny!! IC ze starej Alfy bodajże 164, wydłubany wkład kata i EGR, pompa została seria 10. No wyszło u Rogala bezdymne 170 koni i 350 Nm na bioestrze (rzepak) ale... w sumie potem trochę żałowałem bo jak to podliczyłem to tak samo bym kupił AWX i samym programem miał takie parametry, a perspektywy dużo lepsze.
Plus boczny!! IC ze starej Alfy bodajże 164, wydłubany wkład kata i EGR, pompa została seria 10. No wyszło u Rogala bezdymne 170 koni i 350 Nm na bioestrze (rzepak) ale... w sumie potem trochę żałowałem bo jak to podliczyłem to tak samo bym kupił AWX i samym programem miał takie parametry, a perspektywy dużo lepsze.
- tamto2007
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Rzeszów
Jak zmieniłem w moim AVG na .230 , to seryjne wtryski AVG/AFN dałem kumplowi do 1Z właśnie. On miał już program na całkowicie seryjnych gratach ok 105KM, po zmianie wtrysków na moje oczywiście z rury Stefan Batory ale czuć było od razu wzrost mocy, po korekcie programu wyszło bezdymne 115-120 z fajnym stabilnym momentem. I to jest tania opcja i rozsądna , różnica już jest spora (1z ma 0,185mm, afn ma 0,205) a te wtryski można kupić b. tanio. Nie wiem czy ta turbina i IC da radę .216 (tak do użytku na dłużej i bez sadzy). Moce podaje realne z nierasowanych renomowanych hamowni tunerów, bo zaraz gdzieś przeczytasz albo zobaczysz wykres typu: " a ja z 1z seryjnego mam 150 programem i nie dymi..."
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko