Audi 80 B4 1995R SEDAN 1.9 TDI 90KM+ 230 11mm FMIC
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Póki co narazie to trzyma, wymieniłem dziś tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów bo przecież tam to wiecznie cieknie..ale nie myślę dalej iść w moc także jak będzie trzymać to zostaje, jak nie to się pomyśli póki co czekam z nowymi amorkami do wymiany bo te które mam to klękajcie narody..
i tak dla odświeżenia może wpadnie kiera z A6 C5
i tak dla odświeżenia może wpadnie kiera z A6 C5
Ja na dniach wyjąłem moje sprzeglo - wygląda bardzo dobrze, aż jestem zdziwiony że po takich meczarniach i taki stan jest naprawdę wytrzymałe ( oczywiście gdzieś jest granica )
Ale i tak już wcześniej zdecydowałem się na mocniejsze sprzeglo i takie kupiłem -240mm siedzi już na aucie, poskladac resztę i się zobaczy jak to pracuje
Ale i tak już wcześniej zdecydowałem się na mocniejsze sprzeglo i takie kupiłem -240mm siedzi już na aucie, poskladac resztę i się zobaczy jak to pracuje
Witaj, jeszcze nie wiadomo..nie robiłem hamowni oficjalnej, ale powiem szczerze że idzie elegancko. Na każdym biegu czuć dobre odejście - oczywiście nie chce przesadzać bo jednak nie jest to jakaś super siła chociaż zaskoczyć można niejedną osobę..program obecnie jest na 1.5 BAR, na początku miałem banan na twarzy a teraz chętnie bym wrzucił jeszcze to mocniejsze sprzęgło i dodatkowo jakieś turbo konkretne by wejść na ponad 200-210KM..wtedy można by było już na prawdę ludzi wprawić w osłupienie.Pocieszny pisze:Dobry projekt
ile wypluło czy jeszcze nie wiadomo?!
moim zdaniem zmiana turbo żeby wskoczyć 20km więcej jest chyba trochę bez sensu..lepiej dołożyć i wskoczyć chociaż z 50km w górę.. radziła mi tak już niejedna osoba bo mam osprzęt wręcz sprzyjający - chociażby wtryski i pompa..brakuje tylko sprzęgła no i FMIC trochę przerobić. Ale raczej się powstrzymam i więcej nie będzie robione nic, poniewaz trzeba było by już ingerować raczej w silnik i zrobić w środku na "świeżo" wszystko żeby to się nie rozleciało..takie mam osobiście zdanie ale może się mylę?
Cześć, fotek nie mam innych niestety - musiałbym ściągnąć zderzak by Ci porobić zdjęcia jak to rozwiązał gość. Niestety nie ma możliwości zamontowania kratek ale mi to nie przeszkadza osobiście - byłem o tym poinformowany od razu, że nie będzie takiej możliwości ale z wykonania jestem mega zadowolony. Zderzak jest na tyle powycinany, że IC wypycha go delikatnie na dole.brabus124 pisze:illusion, Masz więcej foto jak siedzi ten IC bez zderzaka ?? Jest opcja założenia kratek bocznych w zderzak czy nie bardzo ?? IC nie wypycha zderzaka ?
Ważne że mam ciśnienie na miejscu jak trzeba, tyle że dymek jeszcze puszcza ale nawet Pan od IC stwierdził, że 230stki to trochę za dużo jak na takie małe turbo..i zalecił mi zmianę, no ale to kolejne 2 tyś jak nie więcej - samo turbo jakieś konkretniejsze plus sensowny montaż u kogoś, kto zna się na rzeczy, i przeprogramowanie ECU.. narazie mogę o tym zapomnieć.
czy mamy jakieś większe turbo na WG i lepsze niż GT1549s? Pan który mi wyspawał dolot zaradził mi gtb2260..co myślicie?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko