Witam co może być przyczyna gdy przekręcam kluczyk na liczniku nie świeci mi się
-kontrolka płynu chłodniczego
-kontrolka płynu hamulcowego
I podczas jazdy temperatura spada NA 60C na zagrzanym silniku podczas postoju jest 90c
Dodam że silnik zmieniałem nie dawno i wystąpiły takie problemy
PROSZĘ O POMOC
[B4 2.0 ABT] PROBLEM Z SILNIKEM ABT
[B4 2.0 ABT] PROBLEM Z SILNIKEM ABT
Ostatnio zmieniony 11 lip 2016, 22:00 przez AUDIB492, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4653
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A kontrolka ładowania się zapala? Bo jeśli nie to te dwie na górze też się nie pojawią przed odpaleniem. Możliwe że kabel (niebieski) wzbudzenia masz niepodłączony do alternatora albo alternator wysiadł.-kontrolka płynu chłodniczego
-kontrolka płynu hamulcowego
Termostat albo licznik/czujnik oszukuje. Ale jak dzieje się tak za każdym razem to na 95% termostat do wymiany.AUDIB492 pisze:I podczas jazdy temperatura spada NA 60C na zagrzanym silniku podczas postoju jest 90c
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
maciek889, dzięki za poradę jutro spr .Dzisiaj pojechałem do pracy temperatura trzymała 90c już myślałem że się naprawiło .Ale to był błąd . Wracając do domu nie mogłem go odpalić po 5 min złapał ale po dodaniu gazu zdychał na PB gdy przełączyłem na LPG trzymał 1500obr cały czas gdy odpiłem niebieski czujnik na wężu obroty trzymały normalnie i od razu palił bez dławienia .Kupiłem nowy czujnik niebieski zaczął trzymać około 2000obr i nw co jest ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga