[B4 1.9 1Z] Chłodzenie po wyłączeniu silnika
Jak kolega chce usilnie dojść do ładu, to niech sprawdzi czy po wyłączeniu zapłonu na bezpieczniku nr 15 w skrzynce ma +12, jeśli tak to powinien mu działać cały osprzęt z niego:
15 (25A) - żarówki kierunkowskazów, wycieraczki, spryskiwacz przedniej szyby,
wentylator chłodnicy, instalacja klimatyzacyjna
jeśli napięcia tam nie ma bez kluczyka to i wiatraki nie zadziałają.
Jeśli mocno chcesz aby to chodziło jak opowiadasz, to wypinasz z bezpiecznika 15 kabel niebiesko-czerwony i wpinasz po bezpieczniku który ma napięcia cały czas (oczywiście sprawdź gdzie się wpinasz).
Osobiście nie polecam takich przeróbek, bo i nie widzę potrzeby dodatkowego dochładzania naszych motorków
15 (25A) - żarówki kierunkowskazów, wycieraczki, spryskiwacz przedniej szyby,
wentylator chłodnicy, instalacja klimatyzacyjna
jeśli napięcia tam nie ma bez kluczyka to i wiatraki nie zadziałają.
Jeśli mocno chcesz aby to chodziło jak opowiadasz, to wypinasz z bezpiecznika 15 kabel niebiesko-czerwony i wpinasz po bezpieczniku który ma napięcia cały czas (oczywiście sprawdź gdzie się wpinasz).
Osobiście nie polecam takich przeróbek, bo i nie widzę potrzeby dodatkowego dochładzania naszych motorków