Witam! Przeglądałem forum ale niestety nigdzie nie mogłem znaleźć podobnego problemu do mojego. Jestem posiadaczem Audi 80 B3 1.8S benzyna, wtrysk jednopunktowy. W przyszłym tygodniu mam umówione zakładanie instalacji LPG, ale wczoraj pojawił się problem z zapłonem. Na zimnym silniku odpala za pierwszym razem ale zaraz po odpaleniu obroty spadają tak jakby odpuszczane było sprzęgło. Czasem silnik gaśnie, czasem uda się ruszyć. Jak już się ruszy to jest w miare ok. Dodatkowo w czasie jazdy nieregularnie zapala się i gaśnie żółta kontrolka "Motorelektrik". Czy ktoś coś jest w stanie doradzić?
Rozrusznik jest po regeneracji, ostatnio wymieniane świece zapłonowe, palec, kopułka, przewody.
[B3 1.8 PM] Problem z kontrolką "Motorelektrik" i
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 lip 2016, 20:26
[B3 1.8 PM] Problem z kontrolką "Motorelektrik" i
Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 21:07 przez Napster007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 lip 2016, 20:26
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a no takie że to zupełnie inny system zasilania paliwem i problem może leżeć zupełnie gdzie indziej.Napster007 pisze: jakie ma oznaczenie?
na początek spróbuj wymigać błędy może tam będzie jakaś podpowiedź - na forum jest temat dotyczący tego.Napster007 pisze:Dodatkowo w czasie jazdy nieregularnie zapala się i gaśnie żółta kontrolka "Motorelektrik".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 lip 2016, 20:26
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... %20i%20jakNapster007 pisze:Szukam, szukam ale niestety nic nie potrafie znaleźć,
a to już jak chcesz chodź ja radziłbym do tego zajrzeć zanim założysz gazNapster007 pisze:zastanawiam się czy w ogóle przed zakładaniem LPG jest sens to ruszać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 lip 2016, 20:26
Witajcie, po założeniu gazu kontrolka przestała świecić. Generalnie jazda zmieniła się bardzo na korzyść - samochód ciszej chodzi. Pozostał jednak czasem problem z zapalaniem. Nieregularnie samochód nie chce zapalić lub zaraz po zapaleniu albo po próbie ruszania zaczyna gasnąć. Mechanik zasugerował mi, że może to być problem z silniczkiem krokowym. Co o tym sądzicie?