[b3/b4] Kierownica S-line w B4
Kupiłem ale jakoś nie mam czasu jej rezać... jak zrobię to na pewno podzielę się doświadczeniami
[ Dodano: 2013-01-10, 16:16 ]
Koledzy znalazłem nareszcie czas żeby zacząć rezać kierownice ale natknąłem się na problem, do kierownicy dostałem tuleje redukcyjna ale nie chce się spasować,a nie chce robić tego na chama żeby nie zepsuć wieloklinu.
To moja tuleja
Czy któraś z tych będzie pasować? Jeżeli nie to gdzie szukać takiego ustrojstwa ASO?
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-vw-golf-ii-polo-ii-i2926527223.html
http://allegro.pl/tulejka-tuleja-redukcyjna-kierownicy-vw-seat-i2930136912.html
[ Dodano: 2013-01-12, 00:26 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/vw-passat-b3-b4-tulejka-tuleja-kolumny-kierownicy-i2907117752.html
Pytałem w ASO maja tylko taka przejściówkę do Golfa2 ale nie maja wymiarów.
[ Dodano: 2013-01-10, 16:16 ]
Koledzy znalazłem nareszcie czas żeby zacząć rezać kierownice ale natknąłem się na problem, do kierownicy dostałem tuleje redukcyjna ale nie chce się spasować,a nie chce robić tego na chama żeby nie zepsuć wieloklinu.
To moja tuleja
Czy któraś z tych będzie pasować? Jeżeli nie to gdzie szukać takiego ustrojstwa ASO?
http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-vw-golf-ii-polo-ii-i2926527223.html
http://allegro.pl/tulejka-tuleja-redukcyjna-kierownicy-vw-seat-i2930136912.html
[ Dodano: 2013-01-12, 00:26 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/vw-passat-b3-b4-tulejka-tuleja-kolumny-kierownicy-i2907117752.html
Pytałem w ASO maja tylko taka przejściówkę do Golfa2 ale nie maja wymiarów.
Witajcie , żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Mam pytanie do tych co założyli kiere od sline z a4 z osobną tasmą na may frez, jak wam pasowała do przełącznika zespolonego (pająka). Ja założyłem ostatnio do swojej b4 z 94r. z 2 poduchami , założyłem też obudowę od b4 na taką taśmę, która trochę nie pasowała na śrubki i jest problem z odbijakiem do kierunkowskazów bo ma on za dużą średnicę co do otworu w pająku i teraz drugie pytani czy jeszcze potrzebny inny pająk?? pozdrawiam
vmax300 . Miałem podobny problem , mam deskę przedliftową , obudowę pająka poliftową i kierę na mały wieliklin. Wygląda na to że trzeba by zamontować pająka poliftowego , coć nie jestem pewny czy tam średnica otworu jest większa. Ja problem rozwiązałem w ten sposób że obciąłem istniejący odbijak i wkleiłem nowy w tą tuleję na taśmie, wzmacniając od środka dorobionym pierścieniem z tworzywa.
U mnie pomogło oszlifowanie ze średnicy samego odbijaka oraz obcięcie troche całych płaszczyzn które wchodzą w pająką. One są sporo większe niż w ori kierze i ja w pierwszej przymiarce miałem ogólnie problem żeby kiere sline umieścic na swoim miejscu.vmax300 pisze:Witajcie , żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Mam pytanie do tych co założyli kiere od sline z a4 z osobną tasmą na may frez, jak wam pasowała do przełącznika zespolonego (pająka). Ja założyłem ostatnio do swojej b4 z 94r. z 2 poduchami , założyłem też obudowę od b4 na taką taśmę, która trochę nie pasowała na śrubki i jest problem z odbijakiem do kierunkowskazów bo ma on za dużą średnicę co do otworu w pająku i teraz drugie pytani czy jeszcze potrzebny inny pająk?? pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie odgrzeję trochę temat: mamy z kolegą mały problem, do s2 z 95r chcemy zamontować kierownicę z poduchą tą S-linową (poprzednio była ori z poduchą).
Problem polega na tym, że nowa kiera ma inny odbijak kierunków (foto poniżej)
U nas objawia się to rzecz jasna tym, że kierunki nie odbijają... czytałem już wiele postów ale nigdzie nie mogę się doczytać jak to zmienić. Nie bardzo uśmiecha się wersja cięcia i przeklejania... Prosiłbym o pomoc, jakąś podpowiedź może...
Pozdrawiam!
Problem polega na tym, że nowa kiera ma inny odbijak kierunków (foto poniżej)
U nas objawia się to rzecz jasna tym, że kierunki nie odbijają... czytałem już wiele postów ale nigdzie nie mogę się doczytać jak to zmienić. Nie bardzo uśmiecha się wersja cięcia i przeklejania... Prosiłbym o pomoc, jakąś podpowiedź może...
Pozdrawiam!
Cała reszta wam pasuje?? tzn obudowa pająką jest z miejscem na taśmę od poduszki i tylko kierunki nie odbijają??vigo1984sz pisze:Panowie odgrzeję trochę temat: mamy z kolegą mały problem, do s2 z 95r chcemy zamontować kierownicę z poduchą tą S-linową (poprzednio była ori z poduchą).
Problem polega na tym, że nowa kiera ma inny odbijak kierunków (foto poniżej)
[url=http://images44.fotosik.pl/649/e3bc3ccbc919e163m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images42.fotosik.pl/821/3e30d2fd2f4cd063m.jpg]Obrazek[/URL]
U nas objawia się to rzecz jasna tym, że kierunki nie odbijają... czytałem już wiele postów ale nigdzie nie mogę się doczytać jak to zmienić. Nie bardzo uśmiecha się wersja cięcia i przeklejania... Prosiłbym o pomoc, jakąś podpowiedź może...
Pozdrawiam!
U mnie pomogło coś takiego : obijak ściąć mniej więcej tak jak żółte linie do samego dołu i przyszlifować po całości powierzchni z naciskiem na sam dół zaznaczony na czerwono.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Cała kierownica weszła nam bez problemu, ale sprawdzę po świętach ten patent. Dziękuję!
[ Dodano: 2013-03-30, 23:05 ]
Panowie a spotkaliście się z czymś takim, że w pająku jak jest wieloklin pod kierę po lifcie z poduszką jest jakby taki oring, bo cięzko mi to fachowo nazwać teraz, który pogrubia ten bolec do odbijania kierunków ???
[ Dodano: 2013-03-30, 23:05 ]
Panowie a spotkaliście się z czymś takim, że w pająku jak jest wieloklin pod kierę po lifcie z poduszką jest jakby taki oring, bo cięzko mi to fachowo nazwać teraz, który pogrubia ten bolec do odbijania kierunków ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 lut 2015, 23:15
- Lokalizacja: Warszawa
odgrzeję ...
Jeżdzę Avantem z 1992
mam niby fabryczną poduszkę ale po zdemontowaniu jej był odcięty kabel od poduchy
mniejsza z tym ...
Zakupiłem kierownicę s line która jeździła w Avancie z 1995 r
wieloklin pasuje ale ta s-kową kiera na jeszcze taką kwadratową odbudowę z tyłu z kabelkami
Jak to przerobić aby to pasowało do obudowy przed lift'owej ?
Chcę aby działał klakson , poduszka oraz odbijały kierunki
Jeżdzę Avantem z 1992
mam niby fabryczną poduszkę ale po zdemontowaniu jej był odcięty kabel od poduchy
mniejsza z tym ...
Zakupiłem kierownicę s line która jeździła w Avancie z 1995 r
wieloklin pasuje ale ta s-kową kiera na jeszcze taką kwadratową odbudowę z tyłu z kabelkami
Jak to przerobić aby to pasowało do obudowy przed lift'owej ?
Chcę aby działał klakson , poduszka oraz odbijały kierunki
Jestem po zamontowaniu kierki s-line - by to miało ręce i nogi potrzebujesz obudowę poliftową i pająka po lifcie - obudowa jest przykręcana do pająka.
kwadratowa obudowa z kablami to taśma poduszki - ma ona miejsce w obudowie (foto) w pająku są zaznaczone miejsca gdzie przykręca się nową obudowę - dodatkowo pająk po lifcie ma większą średnicę w środku - montując go na kolumnie z przedlifta trzeba dać tulejkę, można także pokusić się o wymianę kolumny na poliftową. Pająk ma też inne piny (grubsze) więc kostka jest do przerobienia - jednak nie jest to nic skomplikowanego. Ogólnie polecam wymianę kierownicy - fajny efekt wizualny.
kwadratowa obudowa z kablami to taśma poduszki - ma ona miejsce w obudowie (foto) w pająku są zaznaczone miejsca gdzie przykręca się nową obudowę - dodatkowo pająk po lifcie ma większą średnicę w środku - montując go na kolumnie z przedlifta trzeba dać tulejkę, można także pokusić się o wymianę kolumny na poliftową. Pająk ma też inne piny (grubsze) więc kostka jest do przerobienia - jednak nie jest to nic skomplikowanego. Ogólnie polecam wymianę kierownicy - fajny efekt wizualny.