[B4 2.6 ABC] uszczelka pod głowicą
Slawo777, Ku twojemu zdziwieniu powiem ci że padła mi prawdopodobnie chłodnica wody. Dziś otworzyłem maskę patrzę a tu obudowa rozrządu posiada plamy po płynie chłodniczym który został rozrzucony przez wentylatory. Zaświeciłem latarką przez wentylator na chłodnicę a tu cała cała prawa strona ( stojąc przodem do auta) jest mokra i cieknie z niej płyn aż na ziemie po zderzaku. Wiadomo gdzie się płyn podziewał, wcześniej pewnie był mały wyciek i nie zauważyłem wycieku bo chłodnica jest dosyć zabudowana wentylatorami a teraz na rozgrzanym silniku się normalnie leje z niej.
No mnie już nic nie zdziwi kolego chyba że coś idzie ku dobremu,wyciek zlokalizowany więc hurrra .W Twoim przypadku jest lepiej niż by to była nagrzewnica lub uszczelki.Mniej roboty i stresu.Ja w swojej wymieniałem na nowy zamiennik taki jak ten tu za 170zł http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... 20v6%202.8 Działa nadal więc nie ma co się bać.Pocieszę Cię że ja dałem 300zł z wysyłką.Masz dwa typy automat i pod manual.Pewnie w przyszłości nagrzewnica też Cię nie ominie jak mnie więc przygotuj się do tematu.Gąbka,klej wskazany bo klapy hmm w rękach kruszeją.Nie lejcie żadnych uszczelniaczy bo to tylko na krótką metę a później może być tylko gorzej.Pozdrawiam
dzięki za poradę
w tym twoim linku są chłodnice v6 ale 100 albo a4 b5 a z tego co się orientowałem na forum to od 100 pasuje ale po przeróbkach a mi się nie chce bawić w jakieś druciarstwo. Najtańszy zamiennik znalazłem za 350 do 80 v6 więc wolałem kupić używkę od kolegi Arturo997 .
A co do uszczelki pod głowica to kupiłem sobie takie coś http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 03329.html i po założeniu dla pewności sprawdzę
w tym twoim linku są chłodnice v6 ale 100 albo a4 b5 a z tego co się orientowałem na forum to od 100 pasuje ale po przeróbkach a mi się nie chce bawić w jakieś druciarstwo. Najtańszy zamiennik znalazłem za 350 do 80 v6 więc wolałem kupić używkę od kolegi Arturo997 .
A co do uszczelki pod głowica to kupiłem sobie takie coś http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 03329.html i po założeniu dla pewności sprawdzę
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
Rastaman25, nie mówie że bym nie znalazł ale auto używam na co dzień do pracy i brałem używkę z w miarę pewnych rąk
[ Dodano: 2016-08-06, 20:40 ]
Panowie problem znów powraca. Jestem po wymianie chłodnicy tak jak wcześniej pisałem bo ciekła ale mimo to ubywa w dużych ilościach płynu ( nawet 1l na 150km) zauważyłem parę z tłumika ( temp. powietrza 15 stopni). Coraz bardziej skłaniam się do zdarcia głowic i wymiany uszczelek. Zauważyłem rozgrzewając silnik na postoju temperatura szybko rośnie do 100 stopni potem spada podczas jazdy do ok. 80 i tak trzyma ale ogrzewania brak, co najwyżej leci letnie powietrze. Odpowietrzałem układ tak jak radził maciek889 ale bez efektu.
Jakieś sugestie bo ręce opadają
Skoro uszczelka by poszła to przynajmniej ogrzewanie być powinno
[ Dodano: 2016-08-06, 20:40 ]
Panowie problem znów powraca. Jestem po wymianie chłodnicy tak jak wcześniej pisałem bo ciekła ale mimo to ubywa w dużych ilościach płynu ( nawet 1l na 150km) zauważyłem parę z tłumika ( temp. powietrza 15 stopni). Coraz bardziej skłaniam się do zdarcia głowic i wymiany uszczelek. Zauważyłem rozgrzewając silnik na postoju temperatura szybko rośnie do 100 stopni potem spada podczas jazdy do ok. 80 i tak trzyma ale ogrzewania brak, co najwyżej leci letnie powietrze. Odpowietrzałem układ tak jak radził maciek889 ale bez efektu.
Jakieś sugestie bo ręce opadają
Skoro uszczelka by poszła to przynajmniej ogrzewanie być powinno