[80 B4 2.0 ABT] Dziwne dżwięki przy skręceniu kierownicy
A sprawdziłaś poziom płynu wspomagania ? Jak jest za mało to tak może być słychać działającą na sucho pompę. Ewentualnie może zapowietrzona.
Na zgaszonym silniku pokręć do oporu w prawo, później do oporu w lewo i znowu w prawo. Jak to tylko zapowietrzenie to powinno pomóc. (Nie pamiętam tylko czy korek wlewu płynu wspomagania trzeba otworzyć czy zamknąć.)
Na zgaszonym silniku pokręć do oporu w prawo, później do oporu w lewo i znowu w prawo. Jak to tylko zapowietrzenie to powinno pomóc. (Nie pamiętam tylko czy korek wlewu płynu wspomagania trzeba otworzyć czy zamknąć.)
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, 19:38 przez OGr, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Dołączę się do tematu, bo również zmagam się z tym problemem. Od jakiegoś czasu gdy skręcam kierownicą dochodzi dziwny dźwiek w pewnym punkcie gdy skręcam w lewo, ale wtedy gdy robie to wolno, zarówno na ciepłym jak i chłodnym silniku. Dzieje sie tak samo również w momencie gdy jest wyłączony silnik. Byłem u mechanika i na wstepie ustalil ze przyczyna moga byc amortyzatory. Niestety po wymianie okazalo sie ze problem nie zniknąl. Jaka moze byc przyczyna?
Dołączę się do tematu, bo również zmagam się z tym problemem. Od jakiegoś czasu gdy skręcam kierownicą dochodzi dziwny dźwiek w pewnym punkcie gdy skręcam w lewo, ale wtedy gdy robie to wolno, zarówno na ciepłym jak i chłodnym silniku. Dzieje sie tak samo również w momencie gdy jest wyłączony silnik. Byłem u mechanika i na wstepie ustalil ze przyczyna moga byc amortyzatory. Niestety po wymianie okazalo sie ze problem nie zniknąl. Jaka moze byc przyczyna?
Hej. Niestety moje autko jest ze wspomaganiem i jeszcze do tego dochodzą stuki w przednim zawieszeniu, mimo że wymieniłem amortyzatory. Dziś bylem u mechanika ale on stwierdzil ze nie widzi nigdzie luzow i sam nie jest w stanie stwierdzic skad te stuki i dziwne dzwieki podczas kręcenia kierownicą. Pytałem innego mechanika i stwierdzil na szybko ze przyczyną jest prawdopodobnie zatarte łożysko w kolumnie MCpersona. Sam juz nie wiem co robić. Pozdrawiam
Witam!
Dziś wymieniłem koncówke drązka, posmarowałem teleskop od maglownicy smarem i niestety dalej to samo, zgrzyty przy skręcaniu kierownicy nie ustaly. Mechanik rozklada rece i nie wie co jest grane. Jeszcze sobie mysle, ze moze trzeba poczekac, jak smar sie rozejdzie bardziej po teleskopie od maglownicy. Mam nadzieje, bo naprawde nie wiem co robic.
Pozdrawiam
Dziś wymieniłem koncówke drązka, posmarowałem teleskop od maglownicy smarem i niestety dalej to samo, zgrzyty przy skręcaniu kierownicy nie ustaly. Mechanik rozklada rece i nie wie co jest grane. Jeszcze sobie mysle, ze moze trzeba poczekac, jak smar sie rozejdzie bardziej po teleskopie od maglownicy. Mam nadzieje, bo naprawde nie wiem co robic.
Pozdrawiam
Witam
Facienek, przyczyn może być wiele, może to być końcówka, poduszka pod MCpersonem ale wydaje mi sie ze gdyby to była końcówka lub poduszka to były by odgłosy również podczas postoju. Ja bym sugerował sprawdzić układ wspomagania tzn. stan płynu, pompy i maglownicy lub śruby na łączniku między maglownicą a drążkami kierowniczymi.
Pozdrawiam
Facienek, przyczyn może być wiele, może to być końcówka, poduszka pod MCpersonem ale wydaje mi sie ze gdyby to była końcówka lub poduszka to były by odgłosy również podczas postoju. Ja bym sugerował sprawdzić układ wspomagania tzn. stan płynu, pompy i maglownicy lub śruby na łączniku między maglownicą a drążkami kierowniczymi.
Pozdrawiam