[b3/b4] Kierownica - wymiana na inna
Więc podpowie ktoś pomoże i wie jak podziałać żeby to założyć z głową
Redukcje na wieloklin wiem trzeba założyć. Co zrobić z odbijakiem kierunków, klaksonem i czy trzeba dać poliftowy jak jest w cabrio obudowę pająka ???
Miał ktoś doczynienia z montażem takiej oto kierownicy z poduszką ( taśmy nie mam ) do wersji bez poduszki z b4 ??
Redukcje na wieloklin wiem trzeba założyć. Co zrobić z odbijakiem kierunków, klaksonem i czy trzeba dać poliftowy jak jest w cabrio obudowę pająka ???
Miał ktoś doczynienia z montażem takiej oto kierownicy z poduszką ( taśmy nie mam ) do wersji bez poduszki z b4 ??
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
kolego co do szpary to będzie, wiem bo u siebie zakładałem taką kierę tylko 3-ramienną. Ta redukcja z twojego linku będzie pasować tylko musisz dorobić odbijak kierunków. Ja zrobiłem to tak że zdjąłem starą kierownicę założyłem tą redukcję i suwmiarką wymierzyłem jakich wymiarów potrzebuje wyciąć ''zęba'' w tej redukcji i wszystko gra. Klakson też musisz przerobić
Witam, tak orientacyjnie chciałem zapytać, czy można zmienić pająka na jakiegoś nowszego? Interesuje mnie także oryginalna kierownica prosta na dole, jakie modele miały taką kiere? Raz widziałem ogłoszenie na OLX że niby to była do S8 D2, ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia czy faktycznie ona pochodziła z tego samochodu.
Jeszcze jedno pytanko, czy da radę podłączyć kiere multifunkcyjną - zależy mi na regulacji głośności, ewentualnie czy można wyprowadzić sygnał z kierownicy do czegoś innego?
Jeszcze jedno pytanko, czy da radę podłączyć kiere multifunkcyjną - zależy mi na regulacji głośności, ewentualnie czy można wyprowadzić sygnał z kierownicy do czegoś innego?