Witam. Szukałem na forum coś na ten temat ale nie znalazłem niczego podobnego.
Chodzi o to,
Żona jeździ audi od pół roku, nagle wczoraj rano problem z zapaleniem. Kilkukrotne zapalanie nie dało efektu. Pojechała do pracy innym.
Wszedłem do autka, przekręciłem kluczyk i autko odpaliło. Tak przez około 10 razy. Dziś rano to samo. Zero reakcji. Podejrzewam zawór przy pompie od paliwa. Jak sprawdzić czy on nie wariuje? A może ktoś miał to samo i wie co może być nie tak.
Proszę o pomoc!!!!!!!
[ Dodano: 2016-08-12, 07:59 ]
Aha, Audi b4 1,9TDI
[B4 1.9 1Z] Problem z zapaleniem rano
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wątpię żeby to był zawór n109 przy pompie .Nie napisałeś jaki masz typ nastawnika ,jak masz nastawnik starszego typu ,czyli potencjometryczny z powrotem paliwa u góry ,to przyuważ czy w momencie kiedy nie można odpalić ,przy właczonym zapłonie słychac szybkie "tykanie" pod maską ,a dokładnie to na prawym nadkolu tyka n75 ....jeśli tyka i wtedy nie odpala ,to na 100% wina braku styku na ściezkach nastawnika potencjometrycznego .Jedyna rada na to ,to odkrecić dekielek na nastawniku i spróbować przemyć delikatnie scieżki benzyną jakimś małym pędzelkiem ...tylko uwaga na styki "wąsiki " które jezdzą po ściezkach ,bo są dość delikatne , nieostrożny ruch pędzelka i można je pogiąć i jeszcze pogorszyć sytuacjemariusz1979 pisze:wczoraj rano problem z zapaleniem. Kilkukrotne zapalanie nie dało efektu. Pojechała do pracy innym.
Wszedłem do autka, przekręciłem kluczyk i autko odpaliło. Tak przez około 10 razy. Dziś rano to samo. Zero reakcji. Podejrzewam zawór przy pompie od paliwa