Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V ACE] Problem z pompą wspomagania/maglownicą

ODPOWIEDZ
ProMeenPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2016, 14:38

[B4 2.0 16V ACE] Problem z pompą wspomagania/maglownicą

Post autor: ProMeenPL » 09 sie 2016, 09:40

Witam posiadam Audi 80 B4 2.0 ACE i w ostatnim czasie zaczęła przygasać a nawet gasnąć jak skręcam kierownicą na postoju jak i na przykład podczas parkowania, przypuszczam że może być to pompa bo czasami jak się skręci to dziwnie brzęczy, wyczytałem też że może być to też zajechana maglownica, podobno jest to wada 80 że się same zacierają i teraz pytanie jak sprawdzić który podzespół jest do wymiany by nie kupować obu części??
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 sie 2016, 16:38

ProMeenPL, jeszcze nie słyszałem by się komuś maglownica w 80 zatarła ;-)

ProMeenPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2016, 14:38

Post autor: ProMeenPL » 10 sie 2016, 12:40

To widocznie ktoś głupoty wypisał a ja uwierzyłem hehe, więc trzeba kupić pompę mam nadzieje że to ona jest winowajcą.

Gotram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 15 paź 2015, 19:32
Lokalizacja: LBL

Post autor: Gotram » 11 sie 2016, 22:08

A płynu nie masz za mało?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 sie 2016, 11:38

Mnie się wydaje że to problem z silnikiem a nie ze wspomaganiem. Pompa wspomagania łopatkowa nawet popsuta nie jest wstanie zadusić silnik zdrowy by zgasł.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 14 sie 2016, 13:24

Jak wyżej, może silnik ma progowe nastawy ze względu na np. lewe powietrze i zwiększone obciążenie na wolnych obrotach będzie go dławić, bo nie da rady skorygować.
Do tego warto spytać, czy ktoś nie kasował luzu na maglownicy śrubką?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl