Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6D]Wyciek oleju z bagnetu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzychufmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:25

[80 B3 1.6D]Wyciek oleju z bagnetu

Post autor: krzychufmx » 13 sie 2016, 10:47

Witam. Otóż wlożyłem kupę kasy w moja 80 między innymi zrobiłem uszczelkę pod głowicą i regenerację samej głowicy. Przejechałem od remontu około 5tys, i kilka dni temu dolałem oleju do fulla. I tak dzisiaj mi się żarówka spaliła, patrzę a tu na dole przy wejściu bagnetu olej ma wyciek. Od razu w głowę lampka że pierścienie się skończyły i jest przedmuch do komory korbowej. No ale mówię dobra przecież nie musi być tragedii. Po pierwsze sprawdzłem odme, jest drożna. No to sobie myślę już pewne, silnik umarł. Ale mam proste urządzenie do pomiaru nadciśnienia w komorze korbowej, a tu nadciśnienia brak. To może za dużo dolałem oleju, sprawdzam, jest pół stanu a był full. To już zgłupiałem. No to może bagnet po prostu wystarczy doszczelnić. Odkrecam bagnet A on tak jakby nie wcisniety. W sensie jak go się wcisnie na miejsce to śruba od jego uchwytu ciągnęła to do góry. I tutaj pojawia się moje pytanie. Czy ten bagbet nie powinien być aby wcisniety do końca? Bo zrobiłem tak że go wcisnąlem i dogiąłem ten jego uchwyt tak żeby siedział dobrze, sprawdzam stan A tu ponad full lekko. Czyżby to była przyczyną nadpalania i wycieku oleju? Było go jakby za dużo i po prostu on nadmiar spalał i wycieki się robiły. Bo generalnie przy wymianie oleju weszło jakoś prawie 5l. Co powiecie na ten temat ? ;)

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 13 sie 2016, 23:21

5 to za dużo więc mogło wywalić

Awatar użytkownika
krzychufmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:25

Post autor: krzychufmx » 15 sie 2016, 11:17

No też tak mi się wydaję. Ale kwesta bagnetu, czy ktoś pamięta, czy on ma być wciśnięty do samego końca, czy może jednak nie? Bo w sumie jest to ważna kwestia bo te pół minimetra to jest prawie pół stanu więcej lub mniej. Tak na logikę to bagnet powinien wchodzić do końca i to jest właśnie jego miejsce, w wielu autach jak odkręcałem to właśnie potem wchodził do końca.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 15 sie 2016, 14:12

znaczy tak jest to rurka do niej przyspawany płaskownik i przykręcony do łapy pompy, powinien być na niej ogranicznik zgrubienie i oring dokąd ma się schować w bloku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga