[B3 1.8 PM] Smród w trakcie jazdy na wyższych obrotach
[B3 1.8 PM] Smród w trakcie jazdy na wyższych obrotach
Mój problem polega na tym, że w trakcie jazdy na wyższych obrotach (4k-5,5k) po pewnym czasie pojawia się smród jakby palonego oleju/plastiku w kabinie. Wystarczy dobrze przycisnąć choćby w trakcie mocno dynamicznego ruszania, i ten zapach się pojawia. Przy normalnej jeździe (3-3,2k obrotów max) nic nie czuć, poza zapachem spalin (ale odnośnie tego jak widzę tematów na kopę). Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Czyli o ile dobrze rozumiem, przy większych obrotach w przypadku nieszczelności uszczelki pokrywy zaworów, oleju wycieka więcej niż przy spokojnej jeździe? Bo rzeczywiście u mnie jest "na wykończeniu" i w kolejce do wymiany. Postaram się również przeczyścić tą odmę. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej szczelności, poza sprawdzeniem czy nie jest gdzieś popękana?
Sorry za miejscami zapewne trywialne pytania, ale mechanikiem nie jestem i dopiero poznaję budowę tego auta.
Sorry za miejscami zapewne trywialne pytania, ale mechanikiem nie jestem i dopiero poznaję budowę tego auta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na jeśli masz odmę przytkaną to może nie nadążać wypuszczać gazów ze skrzyni korbowej i zacznie wypychać gazy razem z olej przez uszczelki.
W PM połączenie odmy składa się z jednego kolanka: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ofe ... aj/100001/ więc nie trudno ją sprawdzić, jedynie co przy podstawie filtra może być wyłamany króciec.Macko93 pisze:Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej szczelności, poza sprawdzeniem czy nie jest gdzieś popękana?