Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.9 1Y] Obrotomierz

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

[B3 1.9 1Y] Obrotomierz

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 13:53

Witam czy ktoś pomoże gdzie mam wlutować potencjometr na płytce un4 od benzyny do disla? http://obrazki.elektroda.net/54_1201562890.jpg
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, 14:42 przez Chinol, łącznie zmieniany 3 razy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 sie 2016, 15:06

Chyba nikt nie pomoże bo po interncie krąży tylko opis do VDO. I dodaj tag do tytułu tematu bo moderacja wyśle go do kosza.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 16:08

Chinol pisze:Witam czy ktoś pomoże gdzie mam wlutować potencjometr na płytce un4 od benzyny do disla?
A po co jak masz?? jeden odpowiada za obroty a drugi za skalę.

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 16:50

Jarewa pisze:
Chinol pisze:Witam czy ktoś pomoże gdzie mam wlutować potencjometr na płytce un4 od benzyny do disla?
A po co jak masz?? jeden odpowiada za obroty a drugi za skalę.
Tak ale nie ma takiego zakresu, z 4tyś da się zmniejszyć do 3tyś.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 16:54

To ile to przerobić, by był większy zakres z boku sa rezystory pewnie one będą za to odpowiadać.

A jak to nie pomoże to na silniczku wychyłowym założyć potencjometr tam to będzie zakres 100%

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 17:07

A jak mam to na silniczku podłączyć ?Silniczek
Teraz powinno działać.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2016, 17:42 przez Chinol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 17:17

A lie brakuje zmniejszenia ?

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 17:22

Z jakieś jeszcze 2tyś

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 17:34

Nie robiłem tego ale można próbować.

Silniczek wychyłowy 3 pin to ten czarny kabelek 1-2 stale napięcie 2-3 napięcie zależne od obrotów wiec na pinie 3 daj opornik 50Ohm i sprawdź jeżeli mało to zwiększ jeżeli za dużo to zmniejsz. Piszę to z pamięci ale możliwe że błędnie bo nie pamiętam czy aby na pewno na pinie 3 jest napięcie zależne od obrotów ale to idzie zmierzyć masz miernik wiec łatwo czy to pin 1 czy 2 czy 3.

Zdjęcie drugie nie działa.

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 18:09

Jarewa, kolego na każdym napięcie się zmienia 1-2 i tak jak na 2-3 ale inne wartości

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 19:04

A 3-1? który VR zmniejsza obroty? które zdjęcie nie jest twoje?

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 19:23

Na 3-1 też zmienia się napięcie. 1 Zdjęcie nie jest mojego autorstwa ale przedstawia moją płytkę.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 19:55

Niby to samo ale jednak różne, Czy VR2 to regulacja obrotów czy skali? odczytaj rezystancje R5

Chinol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2016, 17:10

Post autor: Chinol » 20 sie 2016, 20:04

Jak mogę poznać czy VR2 jest od skali czy obrotów ?
R5 ma 3.35k

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sie 2016, 20:34

Jak mogę poznać czy VR2 jest od skali czy obrotów ?
Do tego celów najlepiej podłączyć na stole:) bawiłem się tym 4 lata temu i już nie pamiętam. Jeżeli do obrotów to będzie źle wskazywał obroty na całej skali równo na przykład o te 200 czyli przy 1000 o 200 zawyza i przy 4tyś o 200. Jeżeli skali to skala się rozjedzie np przy 1000 zawyża o 50 przy 2tyś o 200 a przy 4tyś o 500.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl