[b3 1.6PP] Maglownica
[b3 1.6PP] Maglownica
Witam. Przepatrzyłem kilka tematów na forum ale chyba nie ma konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam Audi z silnikiem 1.6 PP, niestety bez wspomagania . Magiel mam do wymiany, moje pytanie brzmi czy mogę wsadzić magiel np od b4 ze wspomaganiem w miejsce starej? Zaślepić przewody do plynu i bedzie wszystko ok? Zakładać wspomagania do niej nie bede ponieważ brak lewej kaski a magiel juz tak puka (prawo lewo jak i góra dół) że trzeba wymienić.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :]
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :]
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
maglownica pasuje nawet z paska b2 ( mam taką gdzieś jeszcze ), co do założenia ze wspomaganiem i go nie używać to siłownia za darmo i współczucie na parkingach, przy zawracaniu itp. Jest tam różne przełożenie i ciężko kręcić by ci było nawet bardzo. Co do wspomagania to całe możesz szukać od b3 1,8 b4 1,6 i 2,0 8v ( nie jestem pewny jak przy 16v )
Dzieki panowie :] Próbowałem też dokrecić magiel tą środkową śrubką ale jest max dokręcona. Już mnie głowa boli od tego puknia,jak nie tu dzwoni,puka,bije to tu. Ile ja czesci wymienilem już to łoooooo i po wczoraj stwierdziłem że trzeba 80tke sprzedać bo już nie ma sił i kasy na dokładanie. Przód zawieszenie w porządku a jak najade na jakieś dziurska (nie po 10cm glebokosci tylko 1-2cm) to nie jest takie bicie którejś czesci bo ma luz czy coś tylko to jest pie***e które przenosi strasznie sie na bude auta, tak jakby nie tłumiło uderzeń czy coś(na fałdach, nierównościach tego nie ma tylko na typowych dziurach) Wymienione niedawno: tulejki sanek,stabilizatory,koncowki drazkow,poduszki na amorkach,gumy na tym łączniku ktory laczy stabilizatory,sworznie,tuleje wahacza.. Ja już nie wiem za co się łapać
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-04-24, 08:50 ]
<nono> <nono>
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-04-24, 08:50 ]
<nono> <nono>
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2014, 08:50 przez pLn^, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgnite nie jest, dużo pracy i czasu poświęciłem audiolce i szkoda szkoda mi jej :] sentyment. Dodam jeszcze że przy zmianie biegów np z 1ki na 2ke, gdy nie zrobie tego delikatnie operując właściwie sprzęgłem (delikatnie popuszczając) to jest takie zerwanie a nie prawidłowa wytłumiona zmiana biegu, za to obstawiam poduchy silnika i skrzyni. Może to tak stuka... hmmm. Jeśli chodzi o amorki to może mcpersona zalać olejem? Sprężyna wpożo, tłumik nie obija sie o nic. Ewidentnie coś z przodu bije.
Edit: dziś byłem na stacji diagnostycznej, przepatrzył dobrze zawieche i stwierdził że poduszka amorka jest do wymiany z lewej stronicy i tulejki wahaczy zaczynają się ruszać więc też do wymiany. Wypatrzył też luz w okolicy maglownicy ale nie powiedział co dokładnie ponieważ to trzebabyłoby rozebrać. Jedynie co to mówił że na jakiś gumach może być luz (na łączeniu kolumny kierowniczej z maglownicą czy cos takiego)
Edit2: Sprawdziłem dziś poduszki silnika i skrzyni (montówka w rękę i jazda ) i wygląda na to że poduszki silnika są ok, natomiast poduszka skrzyni jest do wymiany, trochu popękana i jak na siłę ręki i montówki za słabo trzyma.
Edit: dziś byłem na stacji diagnostycznej, przepatrzył dobrze zawieche i stwierdził że poduszka amorka jest do wymiany z lewej stronicy i tulejki wahaczy zaczynają się ruszać więc też do wymiany. Wypatrzył też luz w okolicy maglownicy ale nie powiedział co dokładnie ponieważ to trzebabyłoby rozebrać. Jedynie co to mówił że na jakiś gumach może być luz (na łączeniu kolumny kierowniczej z maglownicą czy cos takiego)
Edit2: Sprawdziłem dziś poduszki silnika i skrzyni (montówka w rękę i jazda ) i wygląda na to że poduszki silnika są ok, natomiast poduszka skrzyni jest do wymiany, trochu popękana i jak na siłę ręki i montówki za słabo trzyma.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
audi 80 b4[1z]ciezko chodzi kierownica
witam. od tygodnia mecze sie z audi 80 taty . problem tkwi taki ze ciezko chodzi kierownica...pompe wspomagania i olej wymieniłem... łozyska na amortyzatorze wymieniłem nanowe... niewiem gdzie szukac przyczyny.. moze ktos ma jakis pomysł na ten problem....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
kombinuje jeszcze inaczej bo w pracy mi podpowiedzieli ze moze przeguby przednie juz smaru niemaja i trzeba dołozyc smar grafitowy i troszke lepiej ale jeszcze bede probował dac smar graftiowy pod gume w maglownicy....Jarewa pisze:Na przewodzie wysokiego ciśnienia między pompą a maglownicą podłącz manometr trójnik czy coś w skali ponad 110bar po podłączeniu ruszaj na max w prawo i max w lewo odczytaj maksymalne ciśnienie jakie uzyskasz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
audi 80 b4[1z]Maglownica.
witam.
od pewnego czasu uzeram sie z ciezko krecoca sie kierownica pompe wspomagania wymieniłem i nic...
czy maglownica pasuje od kazdej wersji audi 80 b4...np.od wersji 2.0
od pewnego czasu uzeram sie z ciezko krecoca sie kierownica pompe wspomagania wymieniłem i nic...
czy maglownica pasuje od kazdej wersji audi 80 b4...np.od wersji 2.0
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE