[B3,1.8s PM] szarpie , dławi na gazie
[B3,1.8s PM] szarpie , dławi na gazie
Witam, od kilku dni szarpie mi, i dławi się audiczka na gazie. na benzynie chodzi idealnie. na biegu jałowym jak przy gazuje gwałtownie też dławi i szarpie silnikiem, a innym razem przejade 10 km bez szarpania. Wymieniałem filterek gazu, ale dalej to samo , a nawet gorzej. co jeszcze może być? przewody, swiece, kopułka , palec maja rok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To raczej trudno wymagać od kawałka gumy w parowniku aby przez tyle czasu działał tak samo.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdzić w jakim sensie? Kąt wyprzedzenia zapłonu? Działanie podciśnieniowej czy odśrodkowej regulacji kąta? Zużycie kopułki i palca rozdzielacza?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Siema
a spróbuj pobawić się parownikiem tam tez sie zbiera syf jest pokrętło i można to wyregulować na odpalonym siliku i oczywiscie przełącz na gaz i spróbuj powoli bardzo powoli bawić się tym pokrętłem do regulacji obrotów powinieneś slyszeć zmianę pracy silnika. elo elo <ok>
a spróbuj pobawić się parownikiem tam tez sie zbiera syf jest pokrętło i można to wyregulować na odpalonym siliku i oczywiscie przełącz na gaz i spróbuj powoli bardzo powoli bawić się tym pokrętłem do regulacji obrotów powinieneś slyszeć zmianę pracy silnika. elo elo <ok>
oł jeeee, moje audi zajebistee
Witam, od wczoraj mam ten sam problem co autor, u mnie objawy wyglądają następująco, auto odpala normalnie i na gazie też chodzi dobrze dopóki nie złapie temp. jak już złapie 90C to robi się objaw jakby go zalewało przy dodaniu gazu, dodam że na jałowym obroty trzyma, dopiero w momencie dodania gazu muli go i potrafi zgasnąć, jeśli delikatnie mu dodam gazu i dojdzie do 2tyś obr. to chodzi idealnie, powiem tak jak złapie 90C to w zakresie 1-2tyś zalewa go, pow. 2 tyś chodzi normalnie, dodam że na benz. chodzi idealnie. Jak myślicie czy to może być reduktor ? znacie może jakiegoś dobrego gazownika w Lublinie?
Gaz I gen. Reduktor tomasetto wymieniany był 3lata temu...
Gaz I gen. Reduktor tomasetto wymieniany był 3lata temu...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga