Grigorij - kilka zmian
Grigorij - kilka zmian
Witam! W końcu nadszedł czas by zaprezentować moje Audi. Przygoda zaczęła się rok temu, gdy po zdaniu egzaminów na prawo jazdy razem z tatą zaczęliśmy szukać jakiejś osiemdziesiątki dla mnie. Poszukiwania trwały długo ponieważ w okolicy nie było żadnego egzemplarza w rozsądnym stanie. Po pewnym czasie udało się kupić Audi 80 B4 1.9tdi (1z), końcówka października 94r. w dość niespotykanym kolorze.
Wyposażenie:
-halogeny
-elektryczna regulacja świateł
-ABS
-2x AIRBAG
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-parapety
-2x elektryczne szyby
-4x dodatkowe zegary
-roleta przeciwsłoneczna (chyba nieoryginalna, obecnie zdjęta)
-equalizer
-wzmacniacz CONCORD
-klimatyzacja manualna
-felgi 15'' SPEEDLINE
Plany:
-front od V6
-kierownica s-line
-zegary z obrotomierzem
-jakieś felgi 16''
-skórzane fotele
-zwiększenie mocy silnika
Wyposażenie:
-halogeny
-elektryczna regulacja świateł
-ABS
-2x AIRBAG
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-parapety
-2x elektryczne szyby
-4x dodatkowe zegary
-roleta przeciwsłoneczna (chyba nieoryginalna, obecnie zdjęta)
-equalizer
-wzmacniacz CONCORD
-klimatyzacja manualna
-felgi 15'' SPEEDLINE
Plany:
-front od V6
-kierownica s-line
-zegary z obrotomierzem
-jakieś felgi 16''
-skórzane fotele
-zwiększenie mocy silnika
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 15:25 przez Grigorij, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Po dłuższym okresie przerwy w końcu znalazłem trochę czasu by opisać co się zmieniło.
Od strony mechanicznej:
-wymiana maglownicy na tą z wersji benzynowej (była niedroga i niecieknąca),
-montaż wtrysków od AFNa oraz kumputera od kolegi MUNIOR jeszcze raz wielkie dzięki
Auto dostało mnóstwo wigoru, według wskaźnika turbina daje 1,5 bara.
Od strony wizualniej:
-dymione kierunki,
-listwy i kierunki od V6,
-3 stop od audi a4,
-zegary z obrotomierzem i licznikiem w kilometrach i milach,
-grill pryśnięty na czarno.
Poza tym będąc na szrocie kupiłem końcówki wydechu firmy Zender. Wycieli mi je z Audi a6 c5 Zender Concept. Auto stało ponad 2 tygodnie nieruszane w garażu gdy wsiadłem do niego spotkała mnie niemiła niespodzianka - odkleiła się podsufitka.
Od strony mechanicznej:
-wymiana maglownicy na tą z wersji benzynowej (była niedroga i niecieknąca),
-montaż wtrysków od AFNa oraz kumputera od kolegi MUNIOR jeszcze raz wielkie dzięki
Auto dostało mnóstwo wigoru, według wskaźnika turbina daje 1,5 bara.
Od strony wizualniej:
-dymione kierunki,
-listwy i kierunki od V6,
-3 stop od audi a4,
-zegary z obrotomierzem i licznikiem w kilometrach i milach,
-grill pryśnięty na czarno.
Poza tym będąc na szrocie kupiłem końcówki wydechu firmy Zender. Wycieli mi je z Audi a6 c5 Zender Concept. Auto stało ponad 2 tygodnie nieruszane w garażu gdy wsiadłem do niego spotkała mnie niemiła niespodzianka - odkleiła się podsufitka.
Nowe fanty
Cześć wszystkim. Dawno nie odświeżałem tematu - na sOdjąć mało czasu jest
Bedąc wczoraj na szrocie udalo mi sie kupic kilka gratów do Audicy:
-osłonę wnęki na koło zapasowe (moja była nadłamana),
-oryginalne dywaniki Audi (niestety brakuje jednego),
-słonecznik podświetlany pasażera,
-przycisk z symbolem głośnika ( zamierzam podpiąć pod niego tubę),
Poza tym przełożyłem wiązki od kierunków w zderzak. To narazie będzie na tyle, na ostatnim zdjęciu załapała się nawet A8 taty 1.9tdi
Bedąc wczoraj na szrocie udalo mi sie kupic kilka gratów do Audicy:
-osłonę wnęki na koło zapasowe (moja była nadłamana),
-oryginalne dywaniki Audi (niestety brakuje jednego),
-słonecznik podświetlany pasażera,
-przycisk z symbolem głośnika ( zamierzam podpiąć pod niego tubę),
Poza tym przełożyłem wiązki od kierunków w zderzak. To narazie będzie na tyle, na ostatnim zdjęciu załapała się nawet A8 taty 1.9tdi