Witam orientuje się ktoś jak to jest na przykład z silnikiem V8 z mercedesa do audi?? czy mocowania są takie same czy to zupełnie inna konstrukcja?? bawił się ktoś w takie coś?? posiada ktoś info lub wiedze na ten temat?? będę wdzięczny za pomoc.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-09-04, 15:01 ]
pamiętaj o tagu w temacie!
[all] Roznice silników
[all] Roznice silników
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2016, 15:00 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ty się martwisz o mocowania a to z dopasowanie skrzyni biegów będzie najwięcej zabawy. Bo chyba nawet mercedes nie miał skrzyń pod przedni napęd.
Zamontowanie silnika innego producenta nie obejdzie się bez robienia custowego dzwona skrzyni biegów czy spawania dwóch do kupy lub robienia flanszy pomiędzy silnik i skrzynię + ewentualnie custowego sprzęgła.
Są też gotowe dzwony np. pod skrzynię T5 (głównie ameryskanskie samochody) aby można było zamontować do nich silnik z VW http://www.rwdmotorsport.com/vw-audi-1- ... using.html
Ale to bardziej popularne przeszczepy.
Zamontowanie silnika innego producenta nie obejdzie się bez robienia custowego dzwona skrzyni biegów czy spawania dwóch do kupy lub robienia flanszy pomiędzy silnik i skrzynię + ewentualnie custowego sprzęgła.
Są też gotowe dzwony np. pod skrzynię T5 (głównie ameryskanskie samochody) aby można było zamontować do nich silnik z VW http://www.rwdmotorsport.com/vw-audi-1- ... using.html
Ale to bardziej popularne przeszczepy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
No jest, trzeba kupić kpl. koła zamachowego ze sprzęgłem od 4.2 manual. Tylko problem jest tego typu, że to jest rzadko występujący zestaw przez to drogi i ciężki do zdobycia.audki pisze:a jest jakiś patent na 4,2V8 automat przekładka na manual??
Poszukaj było na forum trochę o swapach na V8, czy nawet poszukaj w dziale moje audi.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Posadzenie silnika to najmniejszy problem. Większy jest spasowanie skrzyni, sprzęgła i napędu. Kolejny problem to odpalenie - z automatu na jakimś EMU albo innym SA. Wszystko idzie zrobić pytanie tylko po co i czy jest to opłacalne. Audi ma zdecydowanie lepsze silniki V8 zwłaszcza generacja AHC czy ANK. Dodatkowo nie ma większego problemu z odpaleniem. Przy obu jest opcja ECU z manuala bo występowały.
Coś takiego będzie dobre?maciek889 pisze:No jest, trzeba kupić kpl. koła zamachowego ze sprzęgłem od 4.2 manual. Tylko problem jest tego typu, że to jest rzadko występujący zestaw przez to drogi i ciężki do zdobycia.audki pisze:a jest jakiś patent na 4,2V8 automat przekładka na manual??
Poszukaj było na forum trochę o swapach na V8, czy nawet poszukaj w dziale moje audi.
http://www.ebay.pl/itm/Audi-S4-S6-C4-V8 ... 1799985925
Pasuje w miejscu koła automatu bez problemu??
Z niczego innego nie idzie dobrać?