[80 b4 1.9TDI]wymiana paska alternatora
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dziwne ,bo spotkanie zetora bez kompresji graniczy z cudem już prędzej bym stawiał na głowicę ,niż zużyte pierscienie ...no chyba że przebieg z 800 tys :mrgreen: albo poprzedni właściciel należał do grona tzw."morderców "samochodów i smigał np.na jednym oleju(zapewne mineralnym ,bo najtańszym ) kilka lat ,bo przebiegu do zmiany nie było Oj ,zdarzają się tacy ,zdarzają :roll:Francis1982 pisze:I chyba pierścienie mi zdychają bo wałem kręciłem sobie jak w benzyniaku. Zwykła grzechotka i nasadka 19. Całe dwa obroty bez większego wysiłku.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Przepraszam za OT ale głowica już dawno mi śmierdziała nieszczelnościami. Nawet Valvolina mi żre. Jedyne z czego jestem zadowolony to, że turbo jest zdrowe. Po zrobieniu odmy, płukaniu silnika i wymianie oleju w dolocie czyściutko. Płukanka millers (ponoć lepsza od np. Liquy Moly ponieważ nie jest na bazie rozpuszczalników, które "zjadają" uszczelki). No i bezcenne porady Kostrza. Wymieniony mały wężyk z IC do ECU i po prostu nie to auto.
Co do wymiany paska alternatora postaram się wsadzić tam szmatę nasączoną ropą na noc i rozruszać to ustrojstwo. No i wyprostować mocowanie rolki napinającej by pasek poruszał się w tej samej płaszczyźnie co reszta.
Co do wymiany paska alternatora postaram się wsadzić tam szmatę nasączoną ropą na noc i rozruszać to ustrojstwo. No i wyprostować mocowanie rolki napinającej by pasek poruszał się w tej samej płaszczyźnie co reszta.
przepraszam za podpinkę ale wymieniałem dzisiaj pasek alternatora i rolkę, problem w tym że idąc do sklepu z danymi auta dostałem inną rolkę niż katalog przewiduje. Być może się myle ale przy manualnym naciąganiu paska rolka która tam jest ma takie kody oe 038 903 315 AD
AUDI 038 903 315 AG AUDI 038 903 315 AH AUDI 038 903 315 T. Po wielkich trudach znalazłem ową rolkę. Co do paska teź byl inny niż katalogowy więc przy dokładanej klimie widzę cuda w moim avancie bo nie które części są innej treści.
[ Dodano: 2012-07-25, 23:19 ]
przepraszam za podpinkę ale wymieniałem dzisiaj pasek alternatora i rolkę, problem w tym że idąc do sklepu z danymi auta dostałem inną rolkę niż katalog przewiduje. Być może się myle ale przy manualnym naciąganiu paska rolka która tam jest ma takie kody oe 038 903 315 AD
AUDI 038 903 315 AG AUDI 038 903 315 AH AUDI 038 903 315 T. Po wielkich trudach znalazłem ową rolkę. Co do paska teź byl inny niż katalogowy więc przy dokładanej klimie widzę cuda w moim avancie bo nie które części są innej treści.
AUDI 038 903 315 AG AUDI 038 903 315 AH AUDI 038 903 315 T. Po wielkich trudach znalazłem ową rolkę. Co do paska teź byl inny niż katalogowy więc przy dokładanej klimie widzę cuda w moim avancie bo nie które części są innej treści.
[ Dodano: 2012-07-25, 23:19 ]
przepraszam za podpinkę ale wymieniałem dzisiaj pasek alternatora i rolkę, problem w tym że idąc do sklepu z danymi auta dostałem inną rolkę niż katalog przewiduje. Być może się myle ale przy manualnym naciąganiu paska rolka która tam jest ma takie kody oe 038 903 315 AD
AUDI 038 903 315 AG AUDI 038 903 315 AH AUDI 038 903 315 T. Po wielkich trudach znalazłem ową rolkę. Co do paska teź byl inny niż katalogowy więc przy dokładanej klimie widzę cuda w moim avancie bo nie które części są innej treści.
Mam podobnie jak kolega. Klima nie działa i zastanawiam się czy można w taki sposób ominąć kompresor ?Jelly pisze:Panowie, trochę odgrzeje temat, bo chyba mam problem z kompresorem klimy i zastanawiam się czy da da rade założyć pasek alternatora w samochodzie z klimatyzacją z pominięciem kompresora klimatyzacji - tak żeby tylko alternator napędzał (oczywiście ten krótszy pasek)??