[B3 1.8T AEB] szybko opadające doładowanie
[B3 1.8T AEB] szybko opadające doładowanie
Witam,mam problem po swapie po jakimś czasie zauważyłem że za szybko opada mi doładowanie, na 3/4 biegu but w podłogę +-2000 obr ładnie wstaje chwilę trzyma 0.5 do 0.6 bar i przy około 3200 zaczyna opadac,czasem jest tak ze stanie na 0.4 i stoi, czy to wina wg? może się zawiesza albo coś nie domaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Szczelny WG ma większe znaczenie przy niższych obrotach, bo spalin jest mniej i więcej ich idzie na sprężarkę niż jest wypuszczane.
Dobrze jakbyś pokazał loga z wysterowania N75 (grupa 025) to by było wiadomo czy ECU tak ustawia. Do tego dobrze jakbyś dał loga z grup 002+025.
Może po prostu masz luźny wydech co powoduje, że silnik przyjmuje powietrza ile chce ECU przy mniejszym doładowaniu. AEB nie ma czujnika ciśnienia doładowania i steruje N75 tak aby osiągnąć zadany przepływ powietrza.
Dobrze jakbyś pokazał loga z wysterowania N75 (grupa 025) to by było wiadomo czy ECU tak ustawia. Do tego dobrze jakbyś dał loga z grup 002+025.
Może po prostu masz luźny wydech co powoduje, że silnik przyjmuje powietrza ile chce ECU przy mniejszym doładowaniu. AEB nie ma czujnika ciśnienia doładowania i steruje N75 tak aby osiągnąć zadany przepływ powietrza.