[B4 2.0 ABK] Sekwencja jaki reduktor oraz listwa wtryskowa..
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 09 gru 2012, 17:59
- Lokalizacja: Sokołów
Ja jeżdżę na BRC sequent 24 na niebieskich wtryskch i nie narzekam jedyny problem to kumaty gazownik, żeby to dobrze podłączył i wyregulował ja w Rzeszowie takiego nie znalazłem nawet w czakramie sobie nie poradzili nieuki, dopiero główny przedstawiciel w Tarnowie ogarnął temat i nie wierzył że ich przedstawicielstwo w Rzeszowie mogło tak skopać podłączanie i kalibracje instalacji poprawili za 90zł i przeprosili a teraz auto śmiga jak ta lala
- Zbyszek1968
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:07
Na wolnych nie talepie? Chyba, że masz zamontowane małe dysze 1.2 mm i wtedy mieści się w czasie ale na wysokim zapotrzebowaniu na paliwo masz zapętlenie i pewnie gazownik od 4500 tyś obrotów zrobił Ci przełączenie na benze xD Nie no nie wiem to czysta teoria. Chodzi o to, że ABK to 2ms czasu wtrysku. Czemu tak mało bo to full grupa więc i tak każdy wtrysk daje paliwo w tym samym momencie. Problem jest taki, że walteki ledwo sobie radzą z 3,5 ms a co dopiero 2ms ;p Ale widocznie gazownik jakoś Ci to zmontował ;p
- Zbyszek1968
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:07
Owszem telepie .Samochód kupiłem niedawno więc pomyślałem ,że to kwestia regulacji(kalibracji).
Oj,widzę,że mam przyjemność rozmawiać z fachowcem w tej dziedzinie!
W takim razie moje pytanie do Ciebie: czy wymiana listwy na lepszą coś zmieni? Czy do końca będzie telepać na wolnych obrotach?
Dodam,że wymieniłem sondę lambda ,bo była padnięta,ale ten fakt chyba nie ma większego znaczenia. . .
Oj,widzę,że mam przyjemność rozmawiać z fachowcem w tej dziedzinie!
W takim razie moje pytanie do Ciebie: czy wymiana listwy na lepszą coś zmieni? Czy do końca będzie telepać na wolnych obrotach?
Dodam,że wymieniłem sondę lambda ,bo była padnięta,ale ten fakt chyba nie ma większego znaczenia. . .
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
he, przy 1,8 potrafią sie zapętlać a przy 1,2 to nie wiem jakie ciśnienie gazu trzeba by ustawić by to w ogóle jeździłoZib3l pisze:małe dysze 1.2 mm
A co do samych valteków to może nie tyle że wolne chociaż to też ale moim zdaniem nie precyzyjnie dawkują gaz.
tylko górna półka, bo valtek to zło i sam je wywaliłem po 4 miesiacach użytkowania i próby wyregulowania i niestety poległem i teraz mam takieZbyszek1968 pisze:W takim razie moje pytanie do Ciebie: czy wymiana listwy na lepszą coś zmieni? Czy do końca będzie telepać na wolnych obrotach?
ale podobno lepsze są jeszcze hanna
Ale dużo daje dobra regulacja o czym większość gazowników nie ma pojęcia.
ps sprytnie zboczyliśmy z temat ale później podzielę go !
- Zbyszek1968
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:07
- Zbyszek1968
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:07