Witajcie
Mam problem , zmieniłem płyn chłodniczy w Audicy , lecz ciężko mu jest się nagrzać na wolnych obrotach , termostatu nie ruszałem . Przy 70-80 stopni celcjusza załączaja się wentylatory i chłodnica powoli robi się ciepła , czekałem z godzinę ,półtorej żeby uzyskał 90 * , przy obrotach 2-3 tysięcy wskazówka przedostatnia przed 90* powoli spadała a na wolnych obrotach powoli wzrastała temperatura.. Podobno przy 90 * otwiera się termostat . Zauważyłem też , że jakimś cudem kapie płyn chłodniczy - nie tak mocno tylko na jakiś czas . Z góry dzięki bo naprawde nie wiem co jest..Audi 80 b4 1.9 TDI 1Z - kapiący płyn chłodniczy
[B4 1.9 1Z] Ciężko mu się nagrzać , kapie płyn chłodniczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:55
- Lokalizacja: Biała Podl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:55
- Lokalizacja: Biała Podl
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ManiakAudi pisze:Przy 70-80 stopni celcjusza załączaja się wentylatory
coś tu się nie zgadza kolego bo skoro wentylator ci si włącza przy 80(licznikowe) może być tak że cię licznik okłamujeManiakAudi pisze:Podobno przy 90 * otwiera się termostat .
Zresztą na tym forum takich problemów była cała masa i są opisane.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:55
- Lokalizacja: Biała Podl
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a np tu dość mocno rozbudowany temat https://audi80.pl/topics98/all-termo ... vt6032.htmManiakAudi pisze:tylko jak to szukać..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:55
- Lokalizacja: Biała Podl
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5479
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Co do płynu chłodniczego , to dobrze by było gdybyś kupił nowy , grubszy o-ring , wyczyścił dokładnie powierzchnie styku króćca z głowicą , odtłuścił i posmarował masą elring dirko i złożył to wszystko.
Pozostaw na noc żeby związało i powinno być ok.
Co do temperatury , to sprawdź jaka osiagasz podczas jazdy , sprawdź też dolny przewód chłodnicy.
Jak masz dostęp do vaga , to można porównać temperaturę tą jaką widzi ECU.
Pozostaw na noc żeby związało i powinno być ok.
Co do temperatury , to sprawdź jaka osiagasz podczas jazdy , sprawdź też dolny przewód chłodnicy.
Jak masz dostęp do vaga , to można porównać temperaturę tą jaką widzi ECU.