Witam,
Problem jest następujący do zdjęcia boczku drzwi wszystko było cacy ale już po zdjęciu niestety przestały się zamykać drzwi od strony kierowcy, cypel "nie znam fachowej nazwy" ten który się wciąga po zamknięciu jest twardy, jak się go przyciśnie na siłę to samochód się zamyka ale zaraz po puszczeniu go otwiera się, napięcie na kostce przed zaworem jest i sygnał jest również podawany, tylko nie zasysa zamka, sprawdzałem przewód ciśnieniowy w drzwiach i wygląda na sprawny, pytanie którędy on idzie (chodzi o drzwi kierowcy). Czy wchodzi gdzieś do komory silnika czy do środka auta no i następna kwestia, jak sprawdzić czy to wina podciśnienia faktycznie jest przyczyną awarii.
[B4 2.8 AAH] Nie zamyka drzwi kierowcy, fabryczny centralny
Tylko ogółem słychać że pompka działa, i na chwilę zamyka drzwi od pasażera i bagażnik i całą resztę, ale tylko na chwilę i potem znowu otwiera bo problemem jest ten zatrzask w drzwiach u kierowcy bo jest cały czas twardy, mam wrażenie właśnie jakby nie mógł zaciągnąć go, bo nawet przy zamykaniu widać jak lekko drgnie i tyle. a którędy idzie ten wężyk od podciśnienia od drzwi kierowcy? Bo ginie mi gdzieś na łączniku drzwi a nie widzę czy wchodzi gdzieś do środka auta czy idzie gdzieś w komorze silnika i po nadkolu przednim lewym.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
niestety nie działa czy linka jest podłączona z klamką czy nie jest, a cypel nawet bez boczku drzwi działa twardo, jak się go na siłę wciśnie to samochód się zamyka ale zaraz po odpuszczeniu się na nowo otwiera, czy z założonym boczkiem czy nie jest tak samo. możliwe że to wina podciśnienia? Czy to może źle działający zawór zamka? nie mam doświadczenia z takimi problemami także szukam trochę z zamkniętymi oczami, wydaję mi się że elektronika jest okej, ale na 100% nie jestem pewny i tego. w czwartek dobiorę się do całej wiązki może znajdę jakiś mankament, ale czekam również jeszcze na wskazówki
Co masz na myśli mówiąc na 2 ząbek czy na pierwszy??:) w takim razie przejrzę jeszcze dzisiaj wiązkę bo i tak mam rozebrane drzwi zobaczę czy są przejścia na przewodach i jutro kupię drugi zawór na szrocie, zamek działa, chodzi o ten zawór, bo on po prostu się nie zasysa wgl, tak jakby zamiast podciśnienia miał nadciśnienie dzisiaj wieczorem będę już z tym ostro walczył a jutro podmienię zawory jeszcze. Dzięki za wskazówki
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8406
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Drzwi kierowcy mają zabezpieczenia nie zamkniesz pneumatem czy tym "cyctkiem" dopóki nie zamkniesz drzwi. Zamek ma dwie pozycje zamknięcia pół zamknięcie i całkowite drzwi, tylko na całkowitym zamknięciu idzie dopiero zamknąć blokadę.
Zajmij się pierw tym bo ma chodzić luzno awymiana to co myślisz nic nie da to jest uszkodzenie samego zamka lub popełniłeś jakiś błąd mechaniczny.Mario pisze:a cypel nawet bez boczku drzwi działa twardo, jak się go na siłę wciśnie to samochód się zamyka ale zaraz po odpuszczeniu się na nowo otwiera, czy z założonym boczkiem czy nie jest tak samo.
A cha, to już mi rozjaśniłeś sytuację jutro z samego rana się zajmę tym, i dam znać co z tego wyszło
Problem rozwiązany, okazało się że do zamka podczas zdejmowania boczku wpadł jakiś plastik który skutecznie blokował pełne zatrzaśnięcie się zamka, po wyjęciu go wszystko wróciło do normy. Dzięki Jarewa za naprowadzenie oczywiście punkt przyznany, dzięki również pozostałym za odpowiedzi, po raz kolejny forum nie zawiodło.
Pozdrawiam
Problem rozwiązany, okazało się że do zamka podczas zdejmowania boczku wpadł jakiś plastik który skutecznie blokował pełne zatrzaśnięcie się zamka, po wyjęciu go wszystko wróciło do normy. Dzięki Jarewa za naprowadzenie oczywiście punkt przyznany, dzięki również pozostałym za odpowiedzi, po raz kolejny forum nie zawiodło.
Pozdrawiam