Witam Panie i Panowie,
Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.
Mam problem z czujnikiem halla w swoim AAH, a właścievie wywala mi taki błąd na VAG-u i przed wymianą czujnika chciałbym upewnić się że winowajcą jest czujnik a nie instalacja.
Przemierzyłem dziś kostkę i po przekręceniu zapłonu na środkowym pinie pojawia sie 5V, na jednym skrajnym ok 11V, i jeden jest masowy.
Teraz pytanie - czy te wartości są prawidłowe????
Nie udało mi się sprawdzić instalacji dioda bo padł aku...
Dodam oczywiście, że samochód nie pali, postawiłem go pod blokiem i stoi. Kręci i nie pali.
Błąd czujnika G4 nie występuje.
Błąd czujnika G163 (Open short to plus) powraca po zakręceniu silnikiem.
Jakieś sugestie??
[AAH] Kostka czujnika halla
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
[AAH] Kostka czujnika halla
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak.krzysiek_kw15 pisze:Przemierzyłem dziś kostkę i po przekręceniu zapłonu na środkowym pinie pojawia sie 5V, na jednym skrajnym ok 11V, i jeden jest masowy.
Możesz też mierzyć miernikiem miedzy środkowym i masą albo plusem i pokręcać wałem (na biegu albo kluczem).krzysiek_kw15 pisze:Nie udało mi się sprawdzić instalacji dioda bo padł aku...
Wtedy powinno zmieniać się napięcie 0-5V (jeśli sprawdzasz względem masy) albo 0-12V (jeśli sprawdzasz względem plusa).
Jak masz tylko ten jeden błąd halla to raczej hall, czasem jak padnie hall to wyskakuje też błąd g4 (ale to chyba głównie w ABC).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
Maciek, dzięki za szybka odpowiedź.
To teraz pytanie jakiego halla wybrać??
Zamiennik to koszt ok 100 zł
Bosch 350zł
Wiem, że bosch na pewno lepszy, ale czy korzystał ktoś z zamienników?? Dają radę??
[ Dodano: 2016-10-14, 20:40 ]
Panowie,
Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Czujnik Halla wymieniony na jakiś chiński zamiennik.
Narazie działa, ciekawe jak długo. Ale jak na razie działa
To teraz pytanie jakiego halla wybrać??
Zamiennik to koszt ok 100 zł
Bosch 350zł
Wiem, że bosch na pewno lepszy, ale czy korzystał ktoś z zamienników?? Dają radę??
[ Dodano: 2016-10-14, 20:40 ]
Panowie,
Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Czujnik Halla wymieniony na jakiś chiński zamiennik.
Narazie działa, ciekawe jak długo. Ale jak na razie działa
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga