Witam mam problem po przekładce z boscha na pierburga. Na początku samochód chodził dobrze po przejechaniu 700km stracił moc. Po podłączeniu pod vaga wyszło 7 błędów próbowałem je naprawić podmieniłem n75 na sprawny i dalej błąd rozebrałem pompę wtryskową posprawdzałem piny wszystko ładnie styka. Już niemam siły a niedługo jadę za granicę proszę o szybką pomoc co może być winne ,czy to może coś w instalacji nie łączy czy może komputer.??
Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.LBL
Controller: 028 906 021 GM
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1436
7 Faults Found:
01268
00575
01237
00527
00626
00741
[B4 1.9 1Z] Brak mocy 7 błędów
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
527 Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72legenda pisze:7 Faults Found:
01268
00575
01237
00527
00626
00741
575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym
626 Lampka kontrolna nagrzewania świec żarowych - K29
741 Kontrola pedału hamulca
1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109
1268 Nastawnik dawki - N146
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cudów nie ma ,są błedy coś musi być nie halo ....szczególnie na tych błedach się skuplegenda pisze: Na początku samochód chodził dobrze po przejechaniu 700km stracił moc. Po podłączeniu pod vaga wyszło 7 błędów próbowałem je naprawić podmieniłem n75 na sprawny i dalej błąd rozebrałem pompę wtryskową posprawdzałem piny wszystko ładnie styka.
Krzysiek 84 pisze:575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym
bo z nimi auto bedzie wpadać w awaryjny .Bład związany z nastawnikiem ,to albo brak styku ,albo żle złożony i skalibrowany nastawnik o ile był rozbieranyKrzysiek 84 pisze:1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109
1268 Nastawnik dawki - N146
Nastawnik był rozbierany ale nie były odlutowywane styki a i sprawdziłem go wczoraj miernikiem i wszystko ok.
[ Dodano: 2016-10-14, 18:02 ]
Przed chwila wymienilem nastawnik na inny i dalej pokazuje te bledy.
[ Dodano: 2016-10-14, 19:03 ]
Witam postanowiłem wymienić komputer i okazało się że trafiłem w sedno. Po wymianie z czytałem błędy mam teraz 3:
01117 - Sygnał ładowania generatora terminala
00741 - kontrola pedału hamulca
00550 - kontrola startu wtrysku
Proszę o jak najszybszą pomoc.
[ Dodano: 2016-10-14, 18:02 ]
Przed chwila wymienilem nastawnik na inny i dalej pokazuje te bledy.
[ Dodano: 2016-10-14, 19:03 ]
Witam postanowiłem wymienić komputer i okazało się że trafiłem w sedno. Po wymianie z czytałem błędy mam teraz 3:
01117 - Sygnał ładowania generatora terminala
00741 - kontrola pedału hamulca
00550 - kontrola startu wtrysku
Proszę o jak najszybszą pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ten nieistotnylegenda pisze:01117 - Sygnał ładowania generatora terminala
Ten mniej istotny, ale zwykle z jego powodu mruga kontrolka świeclegenda pisze:00741 - kontrola pedału hamulca
Ten to chyba oczywiste że musisz ustawić poczatek wtrysku...a tak na marginesie ,to jaki sterownik teraz zalożyłeś ? bo jak jakiś z VW ,to bez ingerencji w kabelki czujnika ,błędu czujnika pedału hamulca się nie pozbędzieszlegenda pisze:00550 - kontrola startu wtrysku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Instalacja klimatronika nie ma nic wspólnego z tymi błedami .Kompy masz od audi ,wiec żadne cuda nie powinny się dziać z ich powodu ...ale sam czujnik hamulca lubi po latach szwankować i stąd jest błąd ...zwykle wystarczy go wkręcić dwa obroty i przestaje fiksować.Początek wtrysku ustawia się tez w 5 minutlegenda pisze:Wiec tak przerabiałem z boscha na pierburga i zmieniłem instalacje z klimy na klimatronika z benzyny całą instalacje. Założyłem komputer z chipem od cb 021GM a teraz włożyłem org. 021D bo mam 4 tdi na pierburgu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podepnij ten GM do jakiejś A4 ,na której ori sterowniku błedów żadnych nie ma ,skasuj błedy , jak błedów nie będzie ,o czym jestem przekonany ,to sprawa oczywista .Sprawny komputer sam z siebie błędów nie generuje ,a to że 16 tka widzi jakieś błędy od razu ,których nie widzi 8 bitowy sterownik ,nie znaczy że coś tej 16 tce dolega...legenda pisze:Pytanie brzmi dlaczego na tym GM jest tyle błędów?