[B3 1.8 PM] wymiana reduktora
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
[B3 1.8 PM] wymiana reduktora
Witam wszystkich koledzy chce wymienić w sobotę reduktor w sowjej audicy w której aktualnie siedzi lovato ale zaczeło cos śmierdziec gazem i to własnie z reduktora na zimnym tak jak by mulił auto na gazie a po nocy jak przełacze na gaz to spada z obrotów albo gaśnie zakupiłem już reduktor bo gosciu który zajmuje się instalacjami gazowymi powiedział że lovato juz się troche zepsuło i polecił mi reduktor tomasetto czy to dobry wybór aby cos takiego wsadzic czy nie bardzo dodam że doradził mi ten mocniejszy model czyli do 140 km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wszystkie popularne reduktory do instalacji prezentują podobny poziom czy zapłacisz 160 czy 250zł.
Są oczywiście drogie i gówniane jak np. BRC Tecno.
Tylko pewnie ten tomasetto ma zintegrowany filtr gazu (chyba są też wersje niezintegrowane) a do lovato masz oddzielny.
Jeśli masz zintegrowany to ten oddzielny wywal.
Są oczywiście drogie i gówniane jak np. BRC Tecno.
Tylko pewnie ten tomasetto ma zintegrowany filtr gazu (chyba są też wersje niezintegrowane) a do lovato masz oddzielny.
Jeśli masz zintegrowany to ten oddzielny wywal.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Ja teraz zmieniałem z tomasetto at07 na lovato.Tak mi doradził gazownik.Według niego lovato lepszy bo tomasetto nie trzyma parametrów.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2016, 21:20 przez Piotrekdriver1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
nie regenerowałem bo sam tego bym nie ogarnął a znowu kupic zestaw naprawczy i oddac do warsztatu gdzie wezma pewnie za rozebranie tego i wymine ze 100 zł jak nie wiecej to wolę kupic nowy drugi i sam go sobie zamontuje bo z tym dał bym sobie rade. czyli co to tomasetto nie da rady działać u mnie prawidłowo bo jesli nie no to chyba mam jeszcze mozliwośc zwrotu i wymiany na drugiego lovato tylko wtedy czy brać tego z małym zapasem mocy czy tego super który ma do 190km
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ale to prościzna jakich małoPiotrek_łódź pisze:bo sam tego bym nie ogarnął a znowu kupic zestaw naprawczy
proszę http://forum.tempra.org/topics18/regene ... t18344.htm
A i tak do nich powinieneś pojechać na regulację.
Wiesz są skoki ciśnienia ale ja tam jakoś się poradziłem i na razie oki - mówię o sekwencji, tobie przy tej instalce powinien chyba chodzić znacznie lepiej.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga