Siemka
Chciał bym wam przedstawić moj nabytek, projekt. mianowicie
Audi Coupe B3 (chyba )
rok: 1989
Silnik 2.3 5 cylindrowy
Ogółem samochód jeżdżący, acz kolwiek wymagający wkładu. Samochód będzie moim projektem, używany jako drugie auto.
Z głównych planów to ogarnięcie budy, cała pójdzie do malowania, włącznie z komorą silnika.
Aktualnie stoi na 18 calowych alu, na niestety dość szerokich gumach, ale puki co mało jeździ wiec do zimy nie zmieniam. Zawieszenie obniżone o 4cm, na springach. Silnik na mechanicznym wtrysku w planach założenie elektronicznego. Ogółem silnik będzie rozebrany i złożony, porting głowicy nowe panewki pierścienie zawory. Docelowo przygotowanie pod ciut większą moc. Hamulce przód w planach z focusa st, przód, zawieszenie gwint albo air. wnętrze w sumie puki co ogarnięcie tego co jest, jest w miare fajnym stanie, nie zniszczone. resztę pewnie będę wam na bieżąco pisał.
poza tematem jest to moje już trzecie audi, obecne a6 c6, wcześniej a4 b5 może przez niektórych kojarzone z krakowskich dróg.
i z młodsza siostra
White Audi Coupe B3 2.3 ng + Eaton m62 budowa
White Audi Coupe B3 2.3 ng + Eaton m62 budowa
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, 16:12 przez djchester, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
na nowy sezon zakupiłem fele więc mala zapowiedź
ACT SX
[ Dodano: 2017-02-21, 16:26 ]
Witam
Dawno mnie nie było, niestety koło które wam prezentowałem nie będzie się znajdować. niestety go nie upcham.
Ale z nowości które się dzieją to zakupiłem elektroniczny wtrysk od kjet kilers. do tego wtryski z 2.2t, kompresor eaton m62 z elektorosprzęgłem. obecnie jestem na etapie wyliczeń ciśnienia doładowania, potrzeby zasilania powietrzem, średnicy koła pasowego . Białą stoi obecnie bez przodu szukam miejsca gdzie dać IC węże tak żeby auto było jak najabrdziej ori. jak już wszystko uruchmie to zaś potem rozbiore wszystko żeby pomalować komorę, sillnik itd. pracy jest masa , ale kasy brak
ACT SX
[ Dodano: 2017-02-21, 16:26 ]
Witam
Dawno mnie nie było, niestety koło które wam prezentowałem nie będzie się znajdować. niestety go nie upcham.
Ale z nowości które się dzieją to zakupiłem elektroniczny wtrysk od kjet kilers. do tego wtryski z 2.2t, kompresor eaton m62 z elektorosprzęgłem. obecnie jestem na etapie wyliczeń ciśnienia doładowania, potrzeby zasilania powietrzem, średnicy koła pasowego . Białą stoi obecnie bez przodu szukam miejsca gdzie dać IC węże tak żeby auto było jak najabrdziej ori. jak już wszystko uruchmie to zaś potem rozbiore wszystko żeby pomalować komorę, sillnik itd. pracy jest masa , ale kasy brak
Postępy idą bardzo powołanie na chwilę obecną mam rozebrany cały dolot, dotoczone koło pasowe do kompresora, zapłon zostaje. Niestety brak czasu. Ale wszystkie graty już są. Rozmawiałem z osobą co dokładala turbo, na 0,9 bara wyszło 250 koni. Więc rokowania są dobre. Staram się do końca czerwca uruchomić. Potem zostanie toczenie tłokow i parę pierdol. Fajnie ze ktoś się interesuje. Niebawem założę fp na Facebooku
[ Dodano: 2018-03-19, 12:49 ]
Dawno nic nie pisałem, kompresor wisi już w samochodzie, kończę montaż IC , z ciekawostek zakupielm 4ro tłoki brembo pod tarcze 330 na przód, soczewki do lamp, powoli i mozolnie do przodu
[ Dodano: 2018-03-19, 12:49 ]
Dawno nic nie pisałem, kompresor wisi już w samochodzie, kończę montaż IC , z ciekawostek zakupielm 4ro tłoki brembo pod tarcze 330 na przód, soczewki do lamp, powoli i mozolnie do przodu