Witam mam dość dziwny problem z kierunkami mianowicie kiedy włączam prawy miga jak głupi ok 140razy na sec praktycznie wygląda to jak by świecił non stop. Co było śmieszniej lewy świeci normalnie wolno, kiedy załączam awaryjne oba świecą tak samo wolno.
Jak na moje to może być przerywacz, lecz nie wiem gdzie taki jest podpowie mi ktoś?
[B4 1.9 1Z] problem z kierunkowskazem
masa jest okej ( masa pierwsza przyszła mi na myśl i od razu sprawdziłem. Lecz według mnie gdyby masa byla do D to by świecił wolniej a nie szybciej ), styk też (lekko były zaśniedziałe wiec delikatnie przejechałem papierem 400 na błysk) a problem nadal
tylko prawy tak nawala jak nic
może trosze jaśniej wytłumaczę równo szybko pali się kontrolka w na desce ,migacz przedni i tylni prawy
ale jak załączę awaryjne pali sie wolno równo z lewa strona
pod kierą ale dokładnie gdzie nie chce rozbierać niepotrzebnie deski, no chyba ze chodzi ci o ten milon kabli nad pedałami w sumie tam jeszcze nie zaglądałem dzieki za przypomnienie o tym
tylko prawy tak nawala jak nic
może trosze jaśniej wytłumaczę równo szybko pali się kontrolka w na desce ,migacz przedni i tylni prawy
ale jak załączę awaryjne pali sie wolno równo z lewa strona
pod kierą ale dokładnie gdzie nie chce rozbierać niepotrzebnie deski, no chyba ze chodzi ci o ten milon kabli nad pedałami w sumie tam jeszcze nie zaglądałem dzieki za przypomnienie o tym
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jak zdejmiesz półkę pod kiera znajdziesz przerywacz. Nie pamiętam który to - niestety ale jak go dotkniesz przy włączonym kierunku wyczujesz który pyka.BiQ pisze:pod kierą ale dokładnie gdzie nie chce rozbierać niepotrzebnie deski, no chyba ze chodzi ci o ten milon kabli nad pedałami w sumie tam jeszcze nie zaglądałem dzieki za przypomnienie o tym
a dlaczego? u mnie był brak masy i migał szybkoBiQ pisze:Lecz według mnie gdyby masa byla do D to by świecił wolniej a nie szybciej
PieterB pisze:dlaczego? u mnie był brak masy i migał szybko
miałem podobna sytuacja vw t2 i tyle ze wszystkie migały wolno dosłownie z dnia na dzień
masa była do D brak masy często daje efekt wolniejszego/gorszego działania
udało sie rozwiązać poniekąd miałeś rację, masa ale nie ta co sprawdzałem tylko masa przerywacza w sumie prawda leżała pośrodku jak to czesto bywa