[B4 ABK] gasnie podczas jazdy
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
gibaj, poprawione
[ Dodano: 2012-09-06, 18:11 ]
Witam. Zalozylem dzisiaj nowa cewke BERU. Pojezdzilem troche i na razie nie gasnie. Zobaczymy po paru dniach jak bedzie. Co zauwazylem to od razu po pierwszych kilometrach to ze auto jak by plynniej jechalo, nie poszarpuje. No i jak wrocilem do domu to pomacalem cewke i cewka owszem jakas temperature ma ale nie jest goraca jak tamta. Tak ze mowi jeden plus juz jest z nowej cewki ze auto rowniej smiga a co do tego gasniecia to jeszcze sie odezwe tutaj po niedzieli i napisze czy sie poprawilo czy nie no chyba ze mi wczesniej zdechnie to od razu napisze ze nowa cewka nie poomogla.
[ Dodano: 2012-09-06, 18:11 ]
Witam. Zalozylem dzisiaj nowa cewke BERU. Pojezdzilem troche i na razie nie gasnie. Zobaczymy po paru dniach jak bedzie. Co zauwazylem to od razu po pierwszych kilometrach to ze auto jak by plynniej jechalo, nie poszarpuje. No i jak wrocilem do domu to pomacalem cewke i cewka owszem jakas temperature ma ale nie jest goraca jak tamta. Tak ze mowi jeden plus juz jest z nowej cewki ze auto rowniej smiga a co do tego gasniecia to jeszcze sie odezwe tutaj po niedzieli i napisze czy sie poprawilo czy nie no chyba ze mi wczesniej zdechnie to od razu napisze ze nowa cewka nie poomogla.
Witam.
W zeszłym tygodniu pękł mi króciec od nagrzewnicy, (chcąc nie chcąc zalało mi silnik płynem chłodniczym). Wymiana nagrzewnicy poszła w miarę sprawnie grzeje dużo lepiej niż przed wymianą. Sęk w tym że teraz można pojeździć około 10 min, obroty spadają, auto nie reaguje na pedał gazu i silnik gaśnie. Nie zawsze później można go odpalić. Po dłuższym czasie znów odpala jakby nigdy nic, obroty ok i po krótkim czasie znów gaśnie.
Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Nie wiem czy wymiana nagrzewnicy to tylko zbieg okoliczności czy jest jakieś powiązanie. Przed wymianą się tak nie zachowywał. Proszę o pomoc
W zeszłym tygodniu pękł mi króciec od nagrzewnicy, (chcąc nie chcąc zalało mi silnik płynem chłodniczym). Wymiana nagrzewnicy poszła w miarę sprawnie grzeje dużo lepiej niż przed wymianą. Sęk w tym że teraz można pojeździć około 10 min, obroty spadają, auto nie reaguje na pedał gazu i silnik gaśnie. Nie zawsze później można go odpalić. Po dłuższym czasie znów odpala jakby nigdy nic, obroty ok i po krótkim czasie znów gaśnie.
Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Nie wiem czy wymiana nagrzewnicy to tylko zbieg okoliczności czy jest jakieś powiązanie. Przed wymianą się tak nie zachowywał. Proszę o pomoc
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
opór cewki pierwotnej: 0.5 - 1.5 omów
opór cewki wtórnej: 3 000 - 8 000 omów
tu masz kolega aldi dobrze opisał https://audi80.pl/b4-abk-problem-z-z ... t35212.htm
opór cewki wtórnej: 3 000 - 8 000 omów
tu masz kolega aldi dobrze opisał https://audi80.pl/b4-abk-problem-z-z ... t35212.htm
Cewka wymieniona. Autko już nie gaśnie, na gazie wydaje się jeździć już dobrze. Na benzynie pojeździłem z 10min i dopiero po tym czasie zaczął się dławić, po wciśnięciu gazu obroty dochodziły do 3000, wyżej było ciężko (ale już nie gasł). Co może być tego przyczyną?
Zaznaczam że przed wymianą nagrzewnicy tych objawów nie było oraz że zanim doszło do wymiany nagrzewnicy zalało silnik dość mocno płynem chłodniczym.
Zaznaczam że przed wymianą nagrzewnicy tych objawów nie było oraz że zanim doszło do wymiany nagrzewnicy zalało silnik dość mocno płynem chłodniczym.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Cześć,
mam podobne problemy z moją 80 b3 Q AAD, a mianowicie,
audi czasem potrafiła zgasnąć tak sama z siebie, na początku było to dość rzadkie zjawisko ale po jakimś czasie stało się to regularne. Teraz sprawa wygląda tak że, raz ma iskre a raz jej nie ma.
Jest podmieniona cewka, aparat zapłonowy wraz z czujnikiem oraz moduł sterujący silnika.
Jest jeszcze coś co mnie niepokoi, jest to napięcie na dwóch bocznych pinach kostki czujnika halla, w stanie gdy Audi ma iskre jest to 3,9V a gdy jej nie ma wynosi 3,2V
Szczerze mówiąc nie wiem co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić lub podmienić :cry:
Ma ktoś może jakiś pomysł?
mam podobne problemy z moją 80 b3 Q AAD, a mianowicie,
audi czasem potrafiła zgasnąć tak sama z siebie, na początku było to dość rzadkie zjawisko ale po jakimś czasie stało się to regularne. Teraz sprawa wygląda tak że, raz ma iskre a raz jej nie ma.
Jest podmieniona cewka, aparat zapłonowy wraz z czujnikiem oraz moduł sterujący silnika.
Jest jeszcze coś co mnie niepokoi, jest to napięcie na dwóch bocznych pinach kostki czujnika halla, w stanie gdy Audi ma iskre jest to 3,9V a gdy jej nie ma wynosi 3,2V
Szczerze mówiąc nie wiem co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić lub podmienić :cry:
Ma ktoś może jakiś pomysł?