Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 ABK z LPG - 1994 rok

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Aron
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Audi 80 B4 ABK z LPG - 1994 rok

Post autor: Aron » 30 paź 2016, 11:37

Przywitam się jako użytkownik nowo zakupionego Audi b4 - mojego rówieśnika. Samochód wygląda na zadbany (w środku jest po prostu piękny. Z zewnątrz niestety ma mnóstwo małych rysek, płytkich co prawda, ale irytujących wzrok (z bliska). 4 przebłyski korozji na tylnej klapie. Po za tym karoseria zdrowa. Lekko opadnięte drzwi z przodu myślę, że da się to uregulować jakimś kluczem. Do tego niesprawny zamek od strony kierowcy i słabo działające piloty do otwierania/zamykania samochodu. Z zawodu jestem elektronikiem (bez powołania) i co nieco ze szkoły wyniosłem więc też chyba się z pilotami ogarnę, chyba, że błąd jest w jakimś sterowaniu w samochodzie to już będzie ciężko. Auto jest wyposażone w zmieniarkę płyt oraz radio Pioneera (6 disc) i bardzo ładnie odbiera interesujące mnie stacje (2/3 Polskie radio) oraz pięknie odtwarza mi płyty. Silnik pracuje wg. mnie dobrze. Obroty przy normalnej pracy schodzą lekko poniżej 1000 obr/min, szacowałbym 950. Tak na gazie jak i na benzynie. Niestety podczas jazdy odczuwalne delikatne (ale naprawdę bardzo delikatne) szarpnięcia, ale też nie zawsze, czasem jedzie elegancko. Zdarzyło się 3/4 razy mocniejsze i bardzo wyraźne przy osiągnięciu obrotów około 4200 obrotów na minutę. Od dołu. Do zrobienia tłumik (aktualnie zajmuję się ślusarką i spawaniem,z pomocą majstrów też to zrobię), zbieżność kół (za którą już zostałem zbesztany na Audi Klub Polska ;) [niestety nie udało mi się załapać do mechanika w sobotę, muszę czekać do środy]) Wymienię filtry i rozrząd, choć tego drugiego nie wiem czy się podejmę ze względu na mój najniższy stopień wtajemniczenia w dziedzinie mechaniki samochodowej. Jednakże, szybko si