Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem ecu z chipem od a4 1z do 80 b4 1z. Auto nie ma mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Problem ecu z chipem od a4 1z do 80 b4 1z. Auto nie ma mocy

Post autor: VW_parts » 10 paź 2016, 18:01

Witam jak w temacie . przełożyłem dziś do 80 b4 tdi 94r na pierburgu .komp z chipem pod wtryski od afn bez immo bo auto normalnie odpala i jedzie ale w tym problem. Że gorzej jezdzi jak na serii . wogole mula ma strasznego.myslalem ze n75 padl to wsadzilem ori nowy,nie stety nie to .przeplywka tez ok .dodam ze ta 80 b4 ma pompe z afn .kat wtrysku ustawiony na 60 .dawka na 4.0mg . czy musze tez wtryski te z afn przelozyc?

A i nie podlaczalem jeszcze vaga jak wsadzilem tego z chipem od a4(16bit) ale nawet jak by dawka byla za mala jakos by jechal a tu mul i tyle

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2016, 18:59

Logi by coś pokazały szybciej.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 10 paź 2016, 19:23

bozmek pisze:Logi by coś pokazały szybciej.
statyczne?
A moze jakas adaptacje trzeba zrobic? Jak wsadze tego kompa zpowrotem do a4 .jest but .a w tym ma zamule .bardzo dziwne

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 10 paź 2016, 19:30

żadnych adaptacji bardzo proszę o logi :)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 10 paź 2016, 20:37

duczus pisze:żadnych adaptacji bardzo proszę o logi :)
dynamiczne? Ciezko bd bo jak wiadomo wtyczka obd1 jest pod maska .kabla mi braknie.
Ale co moze byc? Na ori kompie auto jezdzi dobrze ,nawet 180 ciagnie .a po chipie ma mula i to duzego .komp sprawny bo w a4 tego problemu nie ma.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 paź 2016, 07:39

To a4 na jakim motorze ?

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 11 paź 2016, 12:39

bozmek pisze:To a4 na jakim motorze ?
taki sam 1z 90km .tyle ze a4 ma wtryski od afn prawie nowe oraz nastawnik z asv . ten i ten nie maja katalizatora

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 paź 2016, 17:01

bozmek pisze:Logi by coś pokazały szybciej.
Dokładnie ,bez logów się nie dowiesz co powoduje muła .Zrób logi 003 i 011 i powinno się wyjaśnić .Jak nie starcza kabla z interfejsu zakup sobie przedłużacz usb ,coś koło 10zł kosztuje.A swoją drogą to jakieś czary mary ,bo jak osprzęt w tych autach taki sam ,to nie powinny się dziać takie cuda ...nawet jakby były rózne wtryski czy nastawniki z inaczej ustawionym napięciem RSW ,to moze być minimalna róznica ,ale nie muł

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 13 paź 2016, 13:45

Szanowni panowie juz ogarniete 😄 .po wpieciu 16 bitowca wyskoczyly bledy o braku napiecia na n75 .kable zparcialy i sie zlamaly .juz zlutowane i auto zap....ala jak powinno .tyle ze kopci to pewnie wtryski zlom . te z afn jak sa w a4 tak nie kopcil na nich .pewnie od nowosci siedza to co sie dziwic .600tys km przelotu
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 15:28 przez VW_parts, łącznie zmieniany 1 raz.

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 13 paź 2016, 18:07

VW_parts pisze:kopci to pewnie wtryski zlom
Raczej nie jest to dobry tok rozumowania. Komplet logów powinno robić się przed zapodaniem mocniejszego softu, jak i po.

Swoją drogą brak interpunkcji lub jej kaleczenie sprawia, że język polski zaczyna być naprawdę trudny. Naprawdę czytałem to kilkanaście razy i pogubić się można.

Na braku sygnału do N75 na ori kompie jeździł lepiej od tego z softem?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 21:46 przez Mzet, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 13 paź 2016, 21:14

Wlasnie to dziwne .na ori kompie 8bit jezdzil dobrze o dziwo na 8bit nie bylo bledu o n75 i auto normalnie jezdzilo ,tzn turbo ciagnelo od 2500 obrotow .dawno nie mialem 80 b4 nie dawno kupilem ladna i nie pamietam jak to powinno jezdzic.to znaczy przy kupnie lepiej jezdzilo ale nie wazne. Bd mial chwile to wyciagne te wtryski i wsadze te z a4 (kupowane z nadarzyna nowe) . wogole nie wiem czy calego silnika z a4 nie wsadzic bo ciszej chodzi od tego. Ale to juz inny temat ... Glosno chodza popychacze .plukanka oleju oraz nowy olej 5w40 motul nie pomogly .dalej klepie . nie wiem czy oplaca sie nowe szklanki kupowac tym bardziej ze a4 idzie na handel

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 13 paź 2016, 21:44

2500rpm to trochę słabo. Na pierburgu zbiera się znacznie wcześniej.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 15 paź 2016, 18:31

Mzet pisze:2500rpm to trochę słabo. Na pierburgu zbiera się znacznie wcześniej.
Teraz juz ciagnie od 1850 obr i jest ok .tylko to klepanie szklanek mnie dobija

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 27 paź 2016, 20:44

Jeśli tylko jedna klepie to zawór w pompie olejowej się przyciera, jak wszystkie to wiadomo... z przebiegu :-).

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 01 lis 2016, 13:02

wtryski pewnie nie złom prwnie rsw wysokie i dymi albo cos w adaptacjach :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl