[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
Niestety utknąłem krok dalej Czytałem poradnik oraz instrukcje z pierwszego posta. Zanim zabiore się za to od strony silnika, nie wiem co począć w środku:
1.Nagrzewnica jest tak całkiem z tyłu czyli wszytkie elementy przed nia trzeba zdemontować , tak ?
2.Wszytkie te kanały powietrzne trzeba poodpinać ?
3.Tutaj te dwa elementy rozdzielają się od siebie? czy trzeba zająć się też całą ta "skrzynką" po stronie pasażera ?
4.Tutaj ta złączkę trzeba też odpiąć ? no i komputer z tego co czytałem cofnąć do tyłu.
Chcialbym to spróbować zrobić bez rostrzelnienia klimy.
1.Nagrzewnica jest tak całkiem z tyłu czyli wszytkie elementy przed nia trzeba zdemontować , tak ?
2.Wszytkie te kanały powietrzne trzeba poodpinać ?
3.Tutaj te dwa elementy rozdzielają się od siebie? czy trzeba zająć się też całą ta "skrzynką" po stronie pasażera ?
4.Tutaj ta złączkę trzeba też odpiąć ? no i komputer z tego co czytałem cofnąć do tyłu.
Chcialbym to spróbować zrobić bez rostrzelnienia klimy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Najlepszy wybór to rozebrać na części wyciągnąć klapki i dać gąpki 3-4mm samoprzylepne by byłą z dwóch stron i wyciąć na wymiar bo gąbka ma być większa od blachy. Gąbkę (mata pianka) dostaniesz w dziedzinie CarAudio akustyczna czy jak zwał. Drugi materiał jaki polecam to filc dostępny w Castoramie samoprzylepny w kawałkach 30x20cm 2mm ale to ciut gorsze rozwianie bo filc tak bardzo nie uszczelni bo jest twardy. Jedno i drugie trzyma bardzo dobrze ze zmienna temperatura jak się pomylisz to nie oderwiesz skrobanie cię czeka.. O budaprenie i innych klejach się nie wypowiem bo dla mnie to szmelc filc w tylnej półce odpadł po pół roku a ekoskóra skaj po roku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51
WYMIANA KLAPY POWIETRZA CIEPŁE ZIMNE
Witam. Wiedział by może ktoś jak dojść do tych klapek od powietrza ciepłe zimne bez ściągania deski? nie grzeje mi tzn średnio grzeje pompa wymieniona, termostat, nagrzewnica czyszczona ,chłodnica nowa, a jak kupiłem kiedyś auto to nie grzało wogóle i jak włączałem nadmuch to wylatywały takie gąpeczki. Po wymianie powyższych części zaczeło grzać ale słabo.
Mam to teraz wszytsko na wierzchu , napewno gąpek juz na klapkach nie masz.Cięzko tam sie dostać.A już napewno żeby nakleic coś zamiast tych gąbek na klapkach.Żeby to pożadnie zrobić musisz zemontować cały zespoł z tymi klapkami razem z nagrzewnicą.Ja za bardzo nie widzę innego wyjścia. Do tej pierwszej klapki może jakoś bys się dostał - ale nie wiem czy jest jakaś szansa żeby to dobrze obkleić. Bedę w domu to zrobie Ci zdjecie jak to dokladnie wygląda.
Braffo
teoretycznie mogły Ci spaść linki, i nie sterują zamykaniem i otwieraniem ciepło , zimno .
Również wydaje mi sie ze podobnie nie bedzie Ci grzało jak te gąbki na klapkach są całkowice rozwalone , klapki maja dziury tak jak na moich zdjeciach - wiec jak nie ma na nich gąbki to nie zamyka Ci kanałów (powietrze przelatuje przez dziury).
Chyba ze masz caly czas wlaczona klimę
teoretycznie mogły Ci spaść linki, i nie sterują zamykaniem i otwieraniem ciepło , zimno .
Również wydaje mi sie ze podobnie nie bedzie Ci grzało jak te gąbki na klapkach są całkowice rozwalone , klapki maja dziury tak jak na moich zdjeciach - wiec jak nie ma na nich gąbki to nie zamyka Ci kanałów (powietrze przelatuje przez dziury).
Chyba ze masz caly czas wlaczona klimę
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok