Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem ecu z chipem od a4 1z do 80 b4 1z. Auto nie ma mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 01 lis 2016, 16:44

audico pisze:Jeśli tylko jedna klepie to zawór w pompie olejowej się przyciera, jak wszystkie to wiadomo... z przebiegu :-).
Juz wymienione wszystkie nowe ina koszt 100zl .teraz chodzi cicho .
Dodam ze nawet po odpaleniu i dodaniu gazu na max zawory sie nie zawieszaja . w a4 mam taki sam silnik i tam sie zawieszaja na zimnym .

[ Dodano: 2016-11-01, 16:44 ]
duczus pisze:wtryski pewnie nie złom prwnie rsw wysokie i dymi albo cos w adaptacjach :)
Nie stety pompa zlom .o zabek musialem przyspieszyc zeby prawidlowy kat wtrysku ustawic .na blokade ustawiony kat wtrysku ma 000 .musze szukac dobrego dolu pompy

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 01 lis 2016, 18:13

VW_parts pisze:Nie stety pompa zlom .o zabek musialem przyspieszyc zeby prawidlowy kat wtrysku ustawic .na blokade ustawiony kat wtrysku ma 000 .musze szukac dobrego dolu pompy
To nie oznacza, że pompa jest do wyrzucenia.

Zaloguj dynamiczny 004 do 4200 rpm.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 01 lis 2016, 19:30

Mzet pisze:
VW_parts pisze:Nie stety pompa zlom .o zabek musialem przyspieszyc zeby prawidlowy kat wtrysku ustawic .na blokade ustawiony kat wtrysku ma 000 .musze szukac dobrego dolu pompy
To nie oznacza, że pompa jest do wyrzucenia.

Zaloguj dynamiczny 004 do 4200 rpm.
jak nie ? Dla mnie to juz zlom .luz na walku z 5mm ,luz na rolkach z 2mm .jedynie dobra sekcja tloczaca ale jak ma luzy na walku to sie nie oplaca z tym paprac .(rozbieralem ja dzis)

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 01 lis 2016, 22:20

no tak nie powinno się robić o 1 ząbek ale u mnie na ory pompie z afn też musiałem bo nie umiałem wyprzedzić na tyle kąta poskładane i śmiga więc to nie wina pompy jak daje ciśnienia i nie kuleje na logach zostawić :) a rozrząd był składany nie tam cechy na kołach tylko górna pokrywa ściągana zbijane koło blokada na pompie i 0 na zamachu a tak musiałem o 1 ząbek przestawić :)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 02 lis 2016, 16:35

Afn ma inna fale moze przez to takie akcje .ja rozrzad ustawialem stara metoda .1 swieca wyjeta ,srubokret u gory to jest na 0 . suwmiarka w walek .wszystko sie zgadza ale pompa zlom i tak bo przez luz na walku rozjezdza sie kat .moglbym ja sobie zregenerowac ale mi sie niechce wole cala sprawna kupic i zalozyc bez paprania

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 02 lis 2016, 20:53

a może ci się dolne koło rozrządu przestawia a nie pompa pierwsze słyszę o wytartym wałku to by ciekło już jak nw :)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 05 lis 2016, 14:46

Pompe zregenerowalem .a wiec tak :
Rozebrana do naga .walek wytarty wiec dalem do lekkiego toczenia .
W srodku na rolkach luzy wiec to co mialem lepszego to wsadzilem .najgorszy luz byl na laczniku fali z walkiem z 1mm .lacznik mialem nowy to wsadzilem .z tloko rozdzielacza a dokladniej z nurnikow leciala ropa.nie trzymaly .zalozone inne z golfa 4 sprawne.
W zasiadzie wszysKo co lepsze zapodalem z lepszej pompy z golfa 4 .fale ori015 zostawilem .reszta jak z afn czyli sprezyny .tlok znalazlem jak nowy .bez zadnej rysy z ladnym chromem.stary tlok byl matowy i mial fale dunaju i na pierscieniu sie przycinal .nastawnik byl dlubany bo zle ktos ustawil plytke kolo palca rsw bylo widac ze za blisko byl. Wywalilem go .wstawilem ladny z ahu .nie dlubany .polutowalem piny i gitara.

Pompe uszczelnilem zestawem boscha .ale na walek dalem troche twardszy simering czeski . pompa po zlozeniu jak nowa .zero jakichkolwiek luzow na walku .za taka pompe chyba bym musial z tysiac zaplacic zeby byla w takim stanie. Auto ustawione na znaki .kat 50 .pali rano z pol obrotu bez grzania swiec .wreszcie nie kopci jak parowoz .nic nie szarpie ani nie telepie .korekcje sie poprawily ale to eszcze nie to .wtryski zloze nowe na dniach.koncowki mysle ze z afn 0.205 starcza .akurat mam nowy zezstaw z boscha z przekladkami to sie na cos przydadza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl