Witam. Panowie 2-3 miesiące temu wymieniłem tarcze hamulcowe gdyż biła kierownica podczas hamowania. Od paru dni znów odczuwam lekkie drgania na kierownicy ale nie podczas każdego hamowania. Co ciekawe nie odczuwam ich na pedale hamulca tylko na samej kierownicy. Zastanawiam sie co może być tego przyczyną gdyż tarcz nie przegrzałem, docierałem powoli no i nie są to jakieś tarcze no name by od tak sie zwichrowały.
Pomyślałem że może są jakieś luzy w układzie kierowniczym. Nie widzę luzów na końcówkach drążków wiec pomyślałem że to może maglownica. Kurcze tylko nie wiem jak sprawdzić na niej luz. Podczas szybkiego ruchu kierownicą oczywiście słychać stukanie ale to raczej normalny objaw. Gdy bardzo lekko dotykam kierownicę, praktycznie niezauważalnie, czuć że osłona na maglownicy drga czyli nawet tak niewielki ruch jest przenoszony na drążki kierownicze. Nie wiem czy to może świadczyć że magiel nie ma luzów i szukać przyczyny gdzie indziej?
[B4 1.9 1Z] jak sprawdzić luzy na maglownicy
Panowie, ja mam pytanie odnośnie mojej audiczki mianowicie, rozkodowujac kody z tabliczki znamionowej napotkalem na coś takiego jak elektryczno hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. występowało coś takiego??? Dodam, że moje Audi pochodzi z grudnia 1994. Jest w wersji colour edition i posiada osprzęt Pierburga . Nie wiem czy jest to istotne ale wolałem napisać. Pozdrawiam