No to raczej wszysko jasne ...ropa "ochrzczona " zbyt dużą iloscią jakiegoś suchego "czegoś "np.nafty , narobiła spustoszenia ...pompa po takiej ropie raczej nie nadaje się już do niczego ,bo nawet jak się nie zatarła ,to "poszły "gładzie i bedzie bardzo szybko produkować opiłki i zawalać nimi nastawnik.Po zalaniu takiego paliwa można sie tez spodziewać tego czego doświadczasz ,czyli róznego rodzaju rewelacji w postaci szarpań ,spowodowanych zacieraniem się zaworkow występujących w pompieedek100 pisze:Problem się zaczął po zatankowaniu na Gagarina w Mysłowicach , u Syna w Audi A4
ukręciło tłokorozdzielacz po zatarciu a u Mnie szarpanie i trochę czasu minęło zanim te fakty powiązałem
[ Dodano: 2016-11-02, 12:17 ]
Początek wtrysku ustawiamy w nastawach podstawowych ,czyli tryb basic seting ...jak przy takiej dawce i pocżatku wtrysku jak ustawiłeś ,nadal kiepsko pali ,to wina pompy i trzeba ją wymienićedek100 pisze:założyłem od Syna pompę do mojego (po złożeniu przez ze Mnie -nie wiedząc nic o pompach tego typu ) i i ciężko pali ta pompa ale nie szarpała co mogłem żle zrobić albo ustawić . Kąt ustawiam na 51 a dawkę na 3