Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] nie odpala w mroz.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

[B3 1.8 PM] nie odpala w mroz.

Post autor: turbogt10 » 19 lis 2016, 15:22

Witam . Mam problem z moją audiczka . Gdy jest temperatura na plusie +5 +10 podchodzę rano do samochodu przełączam na benzynę , jeszcze rozrusznik nie obkreci raz i już pali. Gdy ostatnio spadło poniżej zera ok.-5 ją do Audi rano. I krece krece krece i nic. Dopiero na pych na dwójce i odpaliła moment z 2 metry leciała tylko z górki. Jak sie rozgrzeje to już pali normalnie. Spadnie poniżej zera temp i krece krece krece i czasem odpali . Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei bo to głupota. Bo w tym przypadku napewno winę ponosi jedna część i stawiam na filtr paliwa. Co wy na to? Macie jakieś inne propozycje.? Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-11-19, 15:22 ]
Dodam jeszcze że akumulator roczny i kręci bardzo dobrze.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2016, 11:16 przez turbogt10, łącznie zmieniany 1 raz.

popkuszdw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 17 cze 2014, 15:26
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: popkuszdw » 19 lis 2016, 15:38


Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 lis 2016, 16:02

turbogt10 pisze:Co wy na to?
wątpię
Kolega podał ci fajny temacik gdzie wsio pisze. A ty mogłeś napisać o jakim w ogóle silniku mowa. I po to są tagi.

_uwaga

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 lis 2016, 17:10

turbogt10 pisze:Gdy jest temperatura na plusie +5 +10 podchodzę rano do samochodu przełączam na benzynę , jeszcze rozrusznik nie obkreci raz i już pali.
Na pewno masz silnik SF? Bo to jest silnik na gaźniku a jeśli ma się gaz to nie odpali się łatwo z benzyny jeśli przed zgaszeniem nie przełączyło się na benzynę silnika na obrotach aby mechaniczna pompka napompowała benzyny do komory pływakowej.
Musisz mieć silnik PM na jednopunktowym wtrysku albo JN na mechanicznym wtrysku.

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 20 lis 2016, 11:00

Na klapie pisze 1.8 w , ale pod maską mam jedno punktowy pm.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2016, 11:19

turbogt10 pisze:Na klapie pisze 1.8 w , ale pod maską mam jedno punktowy pm.
to co na klapie pisze to zupełnie inna historia, ważne co pod maską i to trzeba napisać w temacie tak jak ci poprawiłem - to tak na przyszłość.
Zaczął bym od sprawdzenia czujnika temperatury niebieskiego jeśli to nowszy pm a jak starszy z metalowym króćcem to tego u dołu nie pamiętam koloru. Zresztą temat nie raz poruszany https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 20 lis 2016, 13:01

Teraz, Audi już całkiem nie odpala ani na gazie ani na benzynie brak iskry ,świece nie zalane..szukałem modułu zapłonowego przy słupku pod wykładzina koło pedalu sprzęgła , ale nie znalazłem .czyli jest przy cewce tak? Te Audi ma komputer ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2016, 13:26

turbogt10 pisze:czyli jest przy cewce tak?
ale on nie powinien być po stronie pasażera?
turbogt10 pisze:Te Audi ma komputer ?
taki prosty ma

Sprawdź najpierw hall'a na forum pisze jak to zrobić, moduł zwykle pada jako ostatni.

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 21 lis 2016, 11:14

No sprawdzilem ten czujnik halla takim sposobem. Połączyłem do zdjetej wtyczki od aparatu zapłonowego w środkowy pin kabelek. Włączyłem zapłon . I drugim końcem dotykałem masy . I bylo słychać stuki w aparacie zaplonowym w kopulce gdzieś tam. Ale Żadnej iskry nie zauważyłem.sciagnalem przewód środkowy z kopułki ten od cewki przylozylem do masy i taki sam efekt. Były tylko stuki an kopulce ale Żadnej iskry. I podczas tego też było słychać jakies brzęczenie gdzieś koło wtrysku pod wtryskiem

[ Dodano: 2016-11-21, 11:14 ]
Tzn ze iskra to te stuki . Czyli czujnik halla do wymiany?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2016, 11:26

nie wiem o jakich stukach mówisz bezradny_


<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/W_OBB30qbx0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 21 lis 2016, 11:36

Tu pisze jak sprawdzić czujnik halla : https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2016, 15:54

Znam kolego ten temat ;-)

turbogt10 pisze:Czyli czujnik halla do wymiany?
na to wygląda z tym że świece chyba powinny być mokre w tym przypadku a pompa paliwa startuje?

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 21 lis 2016, 17:43

Przyjechał brat rozebralem przeczyscil w tym aparacie coś i pali chodzi . Jak cos będzie szkankowac kupię aparat cały uzywke wymienię i będzie spokój. A więc temat rozwiązany , jak ktoś ma takie objawy jak ją to znaczy ze czujnik halla. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lis 2016, 18:35

nie poczyścił przypadkiem styków w kopułce i palca rozdzielacza? Jeśli tak to kup te części nowe w sklepie.

turbogt10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:56

Post autor: turbogt10 » 22 lis 2016, 16:02

Nie nie . Ściągnął palec i jest tam taka blaszka i dookoła tej blaszki .,wiem muszę kupić cały aparat i będzie spokój . Jak mam wymieniac ten czujnik to wolę uzywke dorwać za grosze i tyle.

[ Dodano: 2016-11-22, 16:02 ]
Orientuje sie ktoś z jakiego samochodu oprócz Audi podejdzie aparat zapłonowy do mojej Audi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl