[ALL B4] problem ze światłami mijania
wlasnie z ta podluzna mialem najwiekszy problem aby ja zaloyc. Tylko nie wiem jak moglem cos spitolic bo dalem tak jak mysle bylo. Ale ponowie pytanie ta blaszka od tego bolca jest rowna po kazdej ze stron
[ Dodano: 2016-10-29, 22:14 ]
hmmm to powiem ze nie wiem co tam moglo sie stac. Zalozylem jak byl. Ale pewnie cos zle poszlo bo jednak nie swieci gdzie przedtem swiecila. Ale mysle co bo ta blasza wedlug mojego zdania zalozona tak jak wczesniej. Amoze ta blaszke za bardzo odgiolem z ktorejs strony i dlatego nie laczy
[ Dodano: 2016-10-29, 22:14 ]
hmmm to powiem ze nie wiem co tam moglo sie stac. Zalozylem jak byl. Ale pewnie cos zle poszlo bo jednak nie swieci gdzie przedtem swiecila. Ale mysle co bo ta blasza wedlug mojego zdania zalozona tak jak wczesniej. Amoze ta blaszke za bardzo odgiolem z ktorejs strony i dlatego nie laczy
a nie maie jakiegos schematu gdzie jest ta blaszka podluzna. Tzn co musi sie stykac aby bylo dobrze. Tez wyczytalem ze wtyczka lubi sie przepalac od swiatel mijania. Ale to co widziale jest ona w porzadku. Mysle nad zakupem nowego przelacznika. Jaki polecacie z doswiadczenia zeby troche wytrzymal.
co powiecie o firmie topran:
https://kayaba.istore.pl/pl/107-269-hp- ... 73260.html
[ Dodano: 2016-11-04, 00:04 ]
Problem rozwiazalem kupujac nowego pajaka na ktorego daja niby gwarancje. Mysle ze podziala chwile
co powiecie o firmie topran:
https://kayaba.istore.pl/pl/107-269-hp- ... 73260.html
[ Dodano: 2016-11-04, 00:04 ]
Problem rozwiazalem kupujac nowego pajaka na ktorego daja niby gwarancje. Mysle ze podziala chwile
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 paź 2016, 18:00
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
[B4 2.0 ABT] Swiatła mijania z długimi.
Panowie - założyłem do auta ala xenony i nie wiem czy padło mi coś czy ten
typ tak ma.
Nie poruszajcie kwestii xenonów,,, otóż chodzi o to,
że po przełączeniu na długie światła zwykłe ala xenony gasną mi i jest problem
z ponownym oświetleniem drogi światłami mijania. Wiadomo- potrzebny
jest czas na ponowne rozgrzanie żarników.
Jak najprościej zrobić by światła mijania nie gasły po zapaleniu drogowych.
W nowszych autach przy zapaleniu świateł długich - światła mijania nie gasną,
palą się cały czas ai droga lepiej jest oświetlona.
Czy w tej B4 było tak od nowości czy może padł pająk lub co innego?
Jak zrobić przeróbkę by było bezpiecznie i prosto???
Jarosław-LT
typ tak ma.
Nie poruszajcie kwestii xenonów,,, otóż chodzi o to,
że po przełączeniu na długie światła zwykłe ala xenony gasną mi i jest problem
z ponownym oświetleniem drogi światłami mijania. Wiadomo- potrzebny
jest czas na ponowne rozgrzanie żarników.
Jak najprościej zrobić by światła mijania nie gasły po zapaleniu drogowych.
W nowszych autach przy zapaleniu świateł długich - światła mijania nie gasną,
palą się cały czas ai droga lepiej jest oświetlona.
Czy w tej B4 było tak od nowości czy może padł pająk lub co innego?
Jak zrobić przeróbkę by było bezpiecznie i prosto???
Jarosław-LT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
U ciebie działa taj jak fabrycznie.
Da się zrobić tak jak potrzebujesz, bo przy fabrycznych światłach soczewkowych tak było.
Tutaj jest zdjęcie gdzie trzeba przełożyć kabel w kostce włączników: https://audi80.pl/topics100/80-coupe ... htm#256483
Tylko nie wiem czy to jest opis do włącznika przed czy po 94-95 roku.
Da się zrobić tak jak potrzebujesz, bo przy fabrycznych światłach soczewkowych tak było.
Tutaj jest zdjęcie gdzie trzeba przełożyć kabel w kostce włączników: https://audi80.pl/topics100/80-coupe ... htm#256483
Tylko nie wiem czy to jest opis do włącznika przed czy po 94-95 roku.
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Maciek889-
mam jeszcze jeden problem z manualną regulacją wysokości świateł.
Wszystko było rozebrane / silniczki i sprawdzone czy działają.
Myślałem, że jet OK jednak po zamontowaniu zawsze i wyłącznie tylko opuszczają
światła nie podnosząc już do góry.
Znów wyjąłem silniczki sprawdzając i okazało się , że pod prądem w tej kostce silniczka 3piny działją tylko w jedną stronę, zmiana biegunów nic nie daje, cisza.
Czy tak ma być ??? czy elektronika uszkodzona???
Jarosław-LT
mam jeszcze jeden problem z manualną regulacją wysokości świateł.
Wszystko było rozebrane / silniczki i sprawdzone czy działają.
Myślałem, że jet OK jednak po zamontowaniu zawsze i wyłącznie tylko opuszczają
światła nie podnosząc już do góry.
Znów wyjąłem silniczki sprawdzając i okazało się , że pod prądem w tej kostce silniczka 3piny działją tylko w jedną stronę, zmiana biegunów nic nie daje, cisza.
Czy tak ma być ??? czy elektronika uszkodzona???
Jarosław-LT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Te bieguny nie są zamieniane na kostce. Silniczek zawsze dostaje + i - w tych samych miejscach. Na środkowym pinie dochodzi sygnał z regulatora świateł. Zobacz czy będzie ci się zmieniać napięcie na środkowym względem masy gdy będziesz kręcił pokrętłem od regulacji świateł.Jarek-LT pisze:że pod prądem w tej kostce silniczka 3piny działją tylko w jedną stronę, zmiana biegunów nic nie daje,
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
maciek889
Jeśli chodzi o kostkę znalazłem ją i przewód ale na zdjęciu jest inaczej.
U mnie w miejsce przekładanego kabla żółtego w drugi róg jest tam inny siędzący przewód, na zdjęciu go brak.
------------------------
Regulator obniżania świateł również przewoltowałem..
Podłączony do środkowego pina i zew. pokazuje od koło 4 do 6V , wsadzony na drugi biegun i środkowy pin 13,7 do 8,8V - zależnie od położenia pokrętła.
Co TY na to, jak podłączyć te światła ???
http://images44.fotosik.pl/220/d32b19f9f4d2c875.jpg
Jarosław-LT
Jeśli chodzi o kostkę znalazłem ją i przewód ale na zdjęciu jest inaczej.
U mnie w miejsce przekładanego kabla żółtego w drugi róg jest tam inny siędzący przewód, na zdjęciu go brak.
------------------------
Regulator obniżania świateł również przewoltowałem..
Podłączony do środkowego pina i zew. pokazuje od koło 4 do 6V , wsadzony na drugi biegun i środkowy pin 13,7 do 8,8V - zależnie od położenia pokrętła.
Co TY na to, jak podłączyć te światła ???
http://images44.fotosik.pl/220/d32b19f9f4d2c875.jpg
Jarosław-LT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Spojrzałem na schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig33.pdf
I powinieneś mieć cały czas plus na światłach na pinie 56 (szary przewód).
I powinieneś mieć cały czas plus na światłach na pinie 56 (szary przewód).