Skoro przeróbka z ''boscha" na sterowniku 021C ,to zapomnij że go znajdziesz bo go na pewno nie ma .Błąd czujnika wysokości jest nieistotny ,nie ma wpływu na osiągi i nie nalezy zawracać sobie nim glowyFazziu pisze:a gdzie mogę szukać czujnika ciśnienia bo widocznie u mnie jest przeróbka na pierburga.
[B4 1Z] wysokie obroty po odpaleniu z rana
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Początek wtrysku nie ma z tym nic wspólnego ,przyczyną jest albo nastawnik ,albo niedomaganie któregoś wtryskiwaczaFazziu pisze:czasami buja obrotami a czasami nie
po odpaleniu chodzi równo, delikatnie naciśniesz gaz i po zejściu obrotów zaczyna bujać przez kilkadziesiąt sekund,
Sprawdż czy pełnego ruchu nie blokuje dywanik ,jak nie ,to ktoś najprawdopodobniej grzebał przy potencjometrze gazu ,bo jego niesprawność ,to bardzo rzadkie przypadkiFazziu pisze: i jeszcze jedno podczas wciskania pedału gazu w podłogę VAG pokazuje tylko 82 %