[80 B4 1.9 TDI 1Z] Nierównomierna praca silnika...
[80 B4 1.9 TDI 1Z] Nierównomierna praca silnika...
Witam serdecznie.
Mam następujący problem: gdy odpalę auto i silnik jest jeszcze zimny jego praca jest bardzo nierównomierna, mianowicie ma takie wahania jakby spadał z obrotów. Wcześniej ten problem znikał gdy silnik sie rozgrzał, w tej chwili już nic nie pomaga.
Czytałem wiele tematów na tym forum i stwierdziłem, iż warto tutaj napisać.
Wszelkie sugestie mile widziane :->
Z góry dziękuję za pomoc.
Mam następujący problem: gdy odpalę auto i silnik jest jeszcze zimny jego praca jest bardzo nierównomierna, mianowicie ma takie wahania jakby spadał z obrotów. Wcześniej ten problem znikał gdy silnik sie rozgrzał, w tej chwili już nic nie pomaga.
Czytałem wiele tematów na tym forum i stwierdziłem, iż warto tutaj napisać.
Wszelkie sugestie mile widziane :->
Z góry dziękuję za pomoc.
ja dawałem jedynie uszczelnić bo z pod nastawnika troche sie ropka mazała i sprawdzenie i gośc wziął ok 400zł lecz co kraj to obyczaj i w innych miejscach możesz zapłacić mniej/więcej nastawnik proponuje sprawdzić jak już kolega solskier Ci napisał w 2 temacie i w 99% dowiessz sie czy to wina nastawnika w pompie
koledzy oni nie naprawiaja tylko czyszcza nastawnik pompy bo takie objawy sa przez syf, sie przycina w pewnym zakresie obrotowym i stad takie skutki. czyszczenie to koszt 300zl nie daj sie naciagnac ,nie ktorzy mechanicy gadaja ze regeneracja calkowita bzdura wczyszcza i kase ladna trzepia. pozdrawiam
a myślisz że ja kim tak powiesz wezmą mniej kasiory......... obłęd 8-)myster pisze:koledzy oni nie naprawiaja tylko czyszcza nastawnik pompy bo takie objawy sa przez syf, sie przycina w pewnym zakresie obrotowym i stad takie skutki. czyszczenie to koszt 300zl nie daj sie naciagnac ,nie ktorzy mechanicy gadaja ze regeneracja calkowita bzdura wczyszcza i kase ladna trzepia. pozdrawiam
kyjo pisze:a myślisz że ja kim tak powiesz wezmą mniej kasiory......... obłęd 8-)myster pisze:koledzy oni nie naprawiaja tylko czyszcza nastawnik pompy bo takie objawy sa przez syf, sie przycina w pewnym zakresie obrotowym i stad takie skutki. czyszczenie to koszt 300zl nie daj sie naciagnac ,nie ktorzy mechanicy gadaja ze regeneracja calkowita bzdura wczyszcza i kase ladna trzepia. pozdrawiam
nie kolego nie o to mi chodzilo zeby im powiedziec . sa ludzie ktorzy prywatnie maja sprzet i robia takie rzeczy a naewt oglaszaja sie na allegro wyslyla sie sam nastawnik lub cala pompe i wciagu 3-4 dni roboczysz wraca do ciebie sprawna pompa i koszt 300zl.
w serwisie bosha bodajrze spiewaja za taka usluge 400zl. wiec te 600zl to przegiece tym bardziej ze 300zl na ziemi nie lezy. pozdrawiam
Nie byłoby problemu, gdyby ktokolwiek z otocznia miał VAG'a.
Niestety tak owego nie ma więc liczę na to, że jak oddam pompę do czyszczenia to problem zniknie.
Chyba, że istnieją jeszcze inne możliwości...
Ps. A co do kosztów naprawy pompy, to gdzie i jak bym nie powiedział to i tak będą chcieli wyciągnąć jak najwięcej... :evil:
[ Dodano: 2007-12-28, 19:09 ]
Racja Myster
Faktycznie są prywatni ludzie, którzy zajmują się tym, co do kosztów to nie mam zielonego pojęcia, ale sądząc po twojej wypowiedzi to gościu w warsztacie chciał mnie ładnie skroić. -.-
A druga sprawa...co jeśli po wyczyszczeniu pompy okaże się, że wywalilem 300zł na pompe, a problem nie znikł ?
Właśnie dlatego muszę sprawdzić(choć nie mam pojęcia jak) czy to oby napewno wina usyfionej pompy. Nie stać mnie na wymienianie kolejno części...
Niestety tak owego nie ma więc liczę na to, że jak oddam pompę do czyszczenia to problem zniknie.
Chyba, że istnieją jeszcze inne możliwości...
Ps. A co do kosztów naprawy pompy, to gdzie i jak bym nie powiedział to i tak będą chcieli wyciągnąć jak najwięcej... :evil:
[ Dodano: 2007-12-28, 19:09 ]
Racja Myster
Faktycznie są prywatni ludzie, którzy zajmują się tym, co do kosztów to nie mam zielonego pojęcia, ale sądząc po twojej wypowiedzi to gościu w warsztacie chciał mnie ładnie skroić. -.-
A druga sprawa...co jeśli po wyczyszczeniu pompy okaże się, że wywalilem 300zł na pompe, a problem nie znikł ?
Właśnie dlatego muszę sprawdzić(choć nie mam pojęcia jak) czy to oby napewno wina usyfionej pompy. Nie stać mnie na wymienianie kolejno części...
kolego groszek_6 jak masz czas to wes zaloguj sie na forum golfa i tam daj posta do swojej grupy z okolic mozliwe ze ktos bedzie miec vaga to ci pomoze rozejrzec sie nie zaszkodzi. u mnie wina szarpania wlasnie byl ten nieszczesny nastawnik(szarpalo na kazdym biegu i nie dalo sie jechac ze stala predkoscia) pozdrawiam
[ Dodano: 2007-12-28, 19:14 ]
kolego groszek _6 wejdz na gg jak mozesz
vag to podstawa i bedziesz wiedzial wszystko na 100%
[ Dodano: 2007-12-28, 19:14 ]
kolego groszek _6 wejdz na gg jak mozesz
vag to podstawa i bedziesz wiedzial wszystko na 100%
Ostatnio zmieniony 28 gru 2007, 22:00 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.