Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] PIN OUT i Schematy poszukiwane do ECU 1.8 s PM

ODPOWIEDZ
czikson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2014, 01:55

[B3 1.8 PM] PIN OUT i Schematy poszukiwane do ECU 1.8 s PM

Post autor: czikson » 03 gru 2016, 04:04

Witam kolegów, jeśli ktoś posiada takowe schematy, pin outy lub zna jakieś oprogramowanie czy strony gdzie to można sprawdzić to proszę o pomoc.
Przydały by sie najbardziej dokładne schematy całego ecu i opisy wszystkich pinów.
Audi 80 1.8 s PM 88r.
Dziękuję i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 gru 2016, 07:41

czymś takim mogę cię poratować
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 gru 2016, 09:41

Ile pinów ma twój sterownik bo chyba były ze dwie wersje.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 gru 2016, 15:26

maciek889 pisze:Ile pinów ma twój sterownik bo chyba były ze dwie wersje.
on powinien mieć chyba ten bo ja mam info że dopiero od czerwca 90 były inne, chyba że mam złe info. A skoro ma 88 to jeden z pierwszych.
Bo było faktycznie 2 wersje mono-jetronic i momo-motronic.
WRC is for boys.
Group B was for men.

czikson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2014, 01:55

Post autor: czikson » 03 gru 2016, 21:30

Tak w tej Audicy jest mono-jetronic. I tego schematu jeszcze nie widziałem... nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych... cos więcej wiadomo o tym złączu? i kolejna dziwna sprawa to sonda jest jedno pinowa bez podgrzewania a wg. schematu jest z podgrzewaniem ciekawe...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 gru 2016, 21:59

czikson pisze: nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych...
Z tego złącza właśnie mozna odczytać kody błyskowe w wersjach z ostatnich lat produkcji gdzie nie dawali juz kontrolki na desce.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2016, 07:39

czikson pisze:nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych... cos więcej wiadomo o tym złączu?
owszem złącze diagnostyczne ale tylko do kodów migowych w nowszym Pm można było vagiem błędy zczytać

Wiesz co czasem właśnie widzę pewnie rozbieżność w tych schematach. Zobacz drugi schemat może on będzie u ciebie bardziej jednak pasił.
WRC is for boys.
Group B was for men.

czikson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2014, 01:55

Post autor: czikson » 04 gru 2016, 16:12

W tym schemacie tez są rozbieżności... ehh i jak to mówią szukaj wiatru w polu. Tu masz 2 złącza diagnostyczne a u mnie jest jedno. Moduł zapłonu mam 7 pionwy. To wygląda jak by po trochę z każdej wersji było i w jednym i w drugim schemacie... dziwne naprawdę...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 gru 2016, 16:23

Bo ten drugi schemat jest do PM po 1990 roku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga