Witam,
Przewertowałem forum i wnioskuję że takich "przygód" jeszcze nikt nie miał, ale mam nadzieję że uzyskam od Was jakieś informacje które będą mogły mi pomóc.
Otóż w moim Audi padły światła mijania, wszystko świeci, światła mijania nie, więc podejrzenie padło na przełącznik. Kupiłem taki http://allegro.pl/topran-przelacznik-ze ... 87946.html . Jednak po podłączeniu, światła mijania dalej nie świecą, za to pali się cały czas lewy kierunkowskaz. Topran jest średnią marką, ale oczekiwałem raczej niskiej trwałości, nie takich niespodzianek... Da się kupić taką częśc nową, czy jestesm skazany na używki? I czy mogę montować tylko lewe manetki, czy pakować od razu cały przełącznik zespolony, pająk?
Druga sprawa, gorsza, dotyczy zegarów, które nie liczyły przebiegu, więc Audi z 1991r. ma 104 tys km . Zamówiłem zegary, z obrotomierzem, chyba z wersji 1.8. Mechanik zamontował je i... obrotomierz działa (sukces!), natomiast nie działają wskaźniki temperatury i poziomu paliwa. I stare i nowe zegary są VDO. Czy jest to raczej wina samych zegarów (miały być w 100% sprawne)? Czy da się to jakoś ogarnąć np lutując jakieś piny ppodłączeniowe?
Z góry wielkie dzięki za pomoc!
Pozdrawiam, Arek
[B3 1.6 PP] Problemy po wymianie zegarów i pająka
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jeśli u ciebie wsio działało to obstawiał bym raczej sam licznik - zimne luty.areckii pisze: Czy jest to raczej wina samych zegarów (miały być w 100% sprawne)? Czy da się to jakoś ogarnąć np lutując jakieś piny ppodłączeniowe?
Zastanawiam się czemu u siebie wymieniłeś tylko samej zębatki tylko kupiłeś drugi licznik - ze względy na obrotek czy co?
Co do manetki to sprawdź po numerach czy aby na pewno takie same masz bo były różne i możliwa inna pinologia jest. Ale szczegółów nie znam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Siemanko! Moim zdaniem części najlepiej kupić na forum chyba że masz kogoś zaufanego. Co do licznika to ja bym obstawiał stabilizator napięcia w liczniku. Przełóż że starego jak było oki. Co do nabijania km to może być zębatka ale też zimne luty na płytce prędkościomierza. A co do tego kierunku i świateł to obstawiał bym pająka. Kup ori używkę od kogoś z forum i przełóż.
Kupiłem komplet ze względu na obrotomierz i po to żeby tylko przepiąć zegary i mieć z głowy, ale widzę że trzeba będzie się bawić...PieterB pisze:Zastanawiam się czemu u siebie wymieniłeś tylko samej zębatki tylko kupiłeś drugi licznik - ze względy na obrotek czy co?
Z kupnem pająka się wstrzymam, mechanik obiecał mi że załatwi skądś sprawny przełącznik. a narazie 80tka stoi i ładnie wygląda pod blokiem
Dzięki za odpowiedzi!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do temperatury to jak kolega wyżej napisał stabilazator nie łączy albo zepsuty, poszukaj na forum jest o tym spor.
Co do świateł to zobacz czy nie spaliło konektora we wtyczce podłączanej do włącznika świateł. A jak dalej nei będzie świateł to trzeba zobaczyć czy z tego włącznika wychodzi zasilania na światłą mijania. Zasilanie powinno dochodzić jeśli masz drogowe.
Co do świateł to zobacz czy nie spaliło konektora we wtyczce podłączanej do włącznika świateł. A jak dalej nei będzie świateł to trzeba zobaczyć czy z tego włącznika wychodzi zasilania na światłą mijania. Zasilanie powinno dochodzić jeśli masz drogowe.