Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Problemy po wymianie zegarów i pająka

ODPOWIEDZ
areckii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2014, 23:05

[B3 1.6 PP] Problemy po wymianie zegarów i pająka

Post autor: areckii » 13 gru 2016, 20:10

Witam,
Przewertowałem forum i wnioskuję że takich "przygód" jeszcze nikt nie miał, ale mam nadzieję że uzyskam od Was jakieś informacje które będą mogły mi pomóc.
Otóż w moim Audi padły światła mijania, wszystko świeci, światła mijania nie, więc podejrzenie padło na przełącznik. Kupiłem taki http://allegro.pl/topran-przelacznik-ze ... 87946.html . Jednak po podłączeniu, światła mijania dalej nie świecą, za to pali się cały czas lewy kierunkowskaz. Topran jest średnią marką, ale oczekiwałem raczej niskiej trwałości, nie takich niespodzianek... Da się kupić taką częśc nową, czy jestesm skazany na używki? I czy mogę montować tylko lewe manetki, czy pakować od razu cały przełącznik zespolony, pająk?
Druga sprawa, gorsza, dotyczy zegarów, które nie liczyły przebiegu, więc Audi z 1991r. ma 104 tys km rotfl . Zamówiłem zegary, z obrotomierzem, chyba z wersji 1.8. Mechanik zamontował je i... obrotomierz działa (sukces!), natomiast nie działają wskaźniki temperatury i poziomu paliwa. I stare i nowe zegary są VDO. Czy jest to raczej wina samych zegarów (miały być w 100% sprawne)? Czy da się to jakoś ogarnąć np lutując jakieś piny ppodłączeniowe?

Z góry wielkie dzięki za pomoc!
Pozdrawiam, Arek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 gru 2016, 20:17

areckii pisze: Czy jest to raczej wina samych zegarów (miały być w 100% sprawne)? Czy da się to jakoś ogarnąć np lutując jakieś piny ppodłączeniowe?
jeśli u ciebie wsio działało to obstawiał bym raczej sam licznik - zimne luty.
Zastanawiam się czemu u siebie wymieniłeś tylko samej zębatki tylko kupiłeś drugi licznik - ze względy na obrotek czy co?

Co do manetki to sprawdź po numerach czy aby na pewno takie same masz bo były różne i możliwa inna pinologia jest. Ale szczegółów nie znam.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 13 gru 2016, 20:50

Siemanko! Moim zdaniem części najlepiej kupić na forum chyba że masz kogoś zaufanego. Co do licznika to ja bym obstawiał stabilizator napięcia w liczniku. Przełóż że starego jak było oki. Co do nabijania km to może być zębatka ale też zimne luty na płytce prędkościomierza. A co do tego kierunku i świateł to obstawiał bym pająka. Kup ori używkę od kogoś z forum i przełóż.

areckii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2014, 23:05

Post autor: areckii » 13 gru 2016, 21:16

PieterB pisze:Zastanawiam się czemu u siebie wymieniłeś tylko samej zębatki tylko kupiłeś drugi licznik - ze względy na obrotek czy co?
Kupiłem komplet ze względu na obrotomierz i po to żeby tylko przepiąć zegary i mieć z głowy, ale widzę że trzeba będzie się bawić...

Z kupnem pająka się wstrzymam, mechanik obiecał mi że załatwi skądś sprawny przełącznik. a narazie 80tka stoi i ładnie wygląda pod blokiem ;)

Dzięki za odpowiedzi!

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 gru 2016, 21:18

Co do temperatury to jak kolega wyżej napisał stabilazator nie łączy albo zepsuty, poszukaj na forum jest o tym spor.

Co do świateł to zobacz czy nie spaliło konektora we wtyczce podłączanej do włącznika świateł. A jak dalej nei będzie świateł to trzeba zobaczyć czy z tego włącznika wychodzi zasilania na światłą mijania. Zasilanie powinno dochodzić jeśli masz drogowe.

areckii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2014, 23:05

Post autor: areckii » 14 gru 2016, 07:39

Jeśli chodzi o regulator napięcia, to nie brakuje tu czegoś? wszystkie zdjęcia pokazują, że nad tą niebieską kostką są jeszcze dodatkowe elementy, w zakupionych przeze mnie zegarach jest pusto...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2016, 08:23

areckii, oznacza to że ktoś to wymontował ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl