[Audi 80 2.0 ABK + LPG] Tykanie pod maską
[Audi 80 2.0 ABK + LPG] Tykanie pod maską
Witam ponownie. Po rozłożeniu silnika, wymianie uszczelniaczy, uszczelki pod głowicą i klawiaturą, wymianie pasków i rozrząd oraz oleju, spod maski wydobywa się cykanie(tykanie).
Auto o złożeniu zapaliło od strzała. na benzynie chodził ok ale po przełączeniu na LPG (sekwencja) słychac równe tykanie- tyk tyk tyk tyk itp. Mysle sobie moze wtryskiwacze ?
Dzisiaj po przełączeniu z LPG na PB tykanie nie ustępuje i słychać je też na PB.
Co to może byc ? Poniżej wklejam krótki filmik ale nie wiem czy ogarniecie o co mi chodzi
Pozdrawiam
Auto o złożeniu zapaliło od strzała. na benzynie chodził ok ale po przełączeniu na LPG (sekwencja) słychac równe tykanie- tyk tyk tyk tyk itp. Mysle sobie moze wtryskiwacze ?
Dzisiaj po przełączeniu z LPG na PB tykanie nie ustępuje i słychać je też na PB.
Co to może byc ? Poniżej wklejam krótki filmik ale nie wiem czy ogarniecie o co mi chodzi
Pozdrawiam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Jak dla mnie to to pracę wtryskiwaczy słychać ale że kiepska jakość to nie mogę w 100 % potwierdzić.
A ten zawór w 80 a przynajmniej w abk bo sporo ich widziałem to dość rzadko cyka jak wsio jest oki. A u mnie odkąd mam to ani razu nie słyszałem - chyba że tak cicho chodzi.
A ten zawór w 80 a przynajmniej w abk bo sporo ich widziałem to dość rzadko cyka jak wsio jest oki. A u mnie odkąd mam to ani razu nie słyszałem - chyba że tak cicho chodzi.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 18:44 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W mechanicznych wtryskach jest już ciut inny zawór tak potrafi napierdzielać że słychać przez maskę i w kabiniePieterB pisze:A ten zawór w 80 a przynajmniej w abk bo sporo ich widziałem to dość rzadko cyka jak wsio jest oki. A u mnie odkąd mam to ani razu nie słyszałem - chyba że tak cicho chodzi.
Z filmiku to jedno wielkie barachło i nic nie idzie usłyszeć a że autor mówi o tykaniu a nie stukaniu to pierwsza myśl właśnie to przyszła mi na myśl że warto to sprawdzić.
no nic lepszego nie nagram swoim satarym 2 letnim telefonem ale dzieki za sugestie bede cos kombinować
[ Dodano: 2016-12-18, 19:35 ]
Jarewa, "zawór- element węglowego filtra odpowietrzenie zbiornika Pb nic z tym nie zrobisz jedynie odłączyć i sprawdzić czy na pewno on bo one bardzo często tykająę
a jak go odłączyć i gdzie go zlokalizuje ?
a mogą być to kable zapłonowe ze gdzies na ktoryms iskra czy cos przeskakuje ?
[ Dodano: 2016-12-18, 19:43 ]
bloku, nie pękniety kolektor tylko jedna sruba na nim nie jest dokręcona bo za ch**a nie moge sie do niej dostać i jest tylko "mocno łapnięta"
[ Dodano: 2016-12-18, 19:35 ]
Jarewa, "zawór- element węglowego filtra odpowietrzenie zbiornika Pb nic z tym nie zrobisz jedynie odłączyć i sprawdzić czy na pewno on bo one bardzo często tykająę
a jak go odłączyć i gdzie go zlokalizuje ?
a mogą być to kable zapłonowe ze gdzies na ktoryms iskra czy cos przeskakuje ?
[ Dodano: 2016-12-18, 19:43 ]
bloku, nie pękniety kolektor tylko jedna sruba na nim nie jest dokręcona bo za ch**a nie moge sie do niej dostać i jest tylko "mocno łapnięta"
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
być może, nie mówię że nie ale miałem JN i tam nigdy nic nie stukało, ale może to nie reguła.Jarewa pisze: PieterB napisał/a:
A ten zawór w 80 a przynajmniej w abk bo sporo ich widziałem to dość rzadko cyka jak wsio jest oki. A u mnie odkąd mam to ani razu nie słyszałem - chyba że tak cicho chodzi.
W mechanicznych wtryskach jest już ciut inny zawór tak potrafi napierdzielać że słychać przez maskę i w kabinie
proszę bo widzę że nie wiesz o czym piszemy
PieterB, Nie każdy jest mechanik, że wszystko wie Auto mam ponad miesiąc i oswajam się z nim co i jak, tym bardziej, że poprzednio użytkowałem golfa II a tam to młotek i klucz 13 wystarczał, ale dzięki za wskazówkę, choć bardziej bym obstawiał, że odgłos dochodzi bardziej od wtrysków co są przyczepione na pokrywie zaworów
[ Dodano: 2016-12-18, 20:13 ]
Byłem sprawdzalem i raczej nie jest to ten zawor, odłączyłem go z wtyczki i tykanie dalej słychac, słychać je z okolic na poniżej zaznaczonym zdjęciu
[ Dodano: 2016-12-18, 20:13 ]
Byłem sprawdzalem i raczej nie jest to ten zawor, odłączyłem go z wtyczki i tykanie dalej słychac, słychać je z okolic na poniżej zaznaczonym zdjęciu