Cześć,
Panowie mam problem a niestety w związku ze złymi doświadczeniami z mechanikami w Warszawie, chciałbym najpierw podpytac się was.
Mam problem z pstrykaniem przekaźnika, siedząc w aucie słychać jak się np. przełącza ciągle przez 1 minutę i potem potrafi być spokój. Nie jest to w żadnym stopniu regularne. Podczas takiego przełączania słychać jak się zmieniają obroty silnika i światła przygasają. Także jak się silnik nagrzeje to ciężko go po chwilowym postoju zapalić i czuć w środku benzynę.
Wydaje mi się że to jest wina przekaźnika od ssania. Ale gdzie może leżeć przyczyna? Od czego zacząć?
Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki.
[B4 2.0 ABT] Pstrykanie przekaźnika, zmiana obrotów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W ABT nie ma czegoś takiego.Polaszkino pisze:Wydaje mi się że to jest wina przekaźnika od ssania.
Najlepiej zlokalizuj, który przekaźnik pstryka. Czy któryś w skrzynce bezpieczników czy pod deską.
Może ci pstrykać przekaźnik pompy paliwa jeśli ECU silnika ma problemy z zasilaniem (np. słabo łączy masa przykręcona do głowicy w okolicy alternatora).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54
Maćku, bardzo Tobie dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłem te przewody i trzymają się solidnie i nic złego się nie dzieje podczas poruszania nimi. Zobaczyłem co to za przekaźnik i zdaje się że jest to numer 214. Trochę poczytałem teraz na forum i nie mam pewności czy można go na razie wyciągnąć czy jest on niezbędny do normalnego funkcjonowania? Czy tylko będzie dłużej silnik się nagrzewał?
Z góry dziękuję jeszcze raz z odpowiedź.
Z góry dziękuję jeszcze raz z odpowiedź.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co najwyżej będzie więcej palił paliwa, może będzie się trochę dławił na zimnym. Niektórzy modyfikują podgrzewacz kolektora wycinając jego zasadniczą część aby poprawić osiągi.
Może sam przekaźnik jest uszkodzony dobrze by było sprawdzić małą żarówką czy to on dostaje taki sygnał że pstryka czy robi to sam z siebie.
Może sam przekaźnik jest uszkodzony dobrze by było sprawdzić małą żarówką czy to on dostaje taki sygnał że pstryka czy robi to sam z siebie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54