Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Pstrykanie przekaźnika, zmiana obrotów.

ODPOWIEDZ
Polaszkino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54

[B4 2.0 ABT] Pstrykanie przekaźnika, zmiana obrotów.

Post autor: Polaszkino » 28 lis 2016, 08:05

Cześć,
Panowie mam problem a niestety w związku ze złymi doświadczeniami z mechanikami w Warszawie, chciałbym najpierw podpytac się was.


Mam problem z pstrykaniem przekaźnika, siedząc w aucie słychać jak się np. przełącza ciągle przez 1 minutę i potem potrafi być spokój. Nie jest to w żadnym stopniu regularne. Podczas takiego przełączania słychać jak się zmieniają obroty silnika i światła przygasają. Także jak się silnik nagrzeje to ciężko go po chwilowym postoju zapalić i czuć w środku benzynę.

Wydaje mi się że to jest wina przekaźnika od ssania. Ale gdzie może leżeć przyczyna? Od czego zacząć?
Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 lis 2016, 14:13

Polaszkino pisze:Wydaje mi się że to jest wina przekaźnika od ssania.
W ABT nie ma czegoś takiego.
Najlepiej zlokalizuj, który przekaźnik pstryka. Czy któryś w skrzynce bezpieczników czy pod deską.
Może ci pstrykać przekaźnik pompy paliwa jeśli ECU silnika ma problemy z zasilaniem (np. słabo łączy masa przykręcona do głowicy w okolicy alternatora).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Polaszkino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54

Post autor: Polaszkino » 18 gru 2016, 14:24

Maćku, bardzo Tobie dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłem te przewody i trzymają się solidnie i nic złego się nie dzieje podczas poruszania nimi. Zobaczyłem co to za przekaźnik i zdaje się że jest to numer 214. Trochę poczytałem teraz na forum i nie mam pewności czy można go na razie wyciągnąć czy jest on niezbędny do normalnego funkcjonowania? Czy tylko będzie dłużej silnik się nagrzewał?
Z góry dziękuję jeszcze raz z odpowiedź.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 gru 2016, 20:09

Co najwyżej będzie więcej palił paliwa, może będzie się trochę dławił na zimnym. Niektórzy modyfikują podgrzewacz kolektora wycinając jego zasadniczą część aby poprawić osiągi.

Może sam przekaźnik jest uszkodzony dobrze by było sprawdzić małą żarówką czy to on dostaje taki sygnał że pstryka czy robi to sam z siebie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Polaszkino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2012, 12:54

Post autor: Polaszkino » 18 gru 2016, 21:32

Dziękuję bardzo, sprawdzę to na pewno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga