[80 B3 1.8S NE] Przeróbka z gaźnika Keihin I na Weber (FSO)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
[80 B3 1.8S NE] Przeróbka z gaźnika Keihin I na Weber (FSO)
Witam wszystkich forumowiczów otóż chciałbym przerobić swoją babcie wywalić ten Keihin I bo tylko mnie wkur... i wsadzić Webera czy ktoś już dokonywał takiej przeróbki? a i dodam że mam LPG. Sporo tematów przeczytałem to trzeba przerobić gardziele na 2x34mm inne dysze wstawić itd. Dlaczego chcę przerobić ponieważ silnik mi nie równo pracuje na benzynie nie chodzi jak powinien po prostu ten Keihin jest rozjechany nawet nie chcę o nim słyszeć bubel i tyle. Chyba że Pierburga co o tym sądzicie? Dobre te gaźniki? Do czego dążę do tego aby ta maszyna w końcu gwizdała jak trzeba.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ludzie to wywalają i wstawiają Keihina. Szczególnie jesli chodzi o model 2EE czy 2E.radzio3747 pisze:Chyba że Pierburga co o tym sądzicie? Dobre te gaźniki?
Tutaj masz temat: https://audi80.pl/topics76/80-b2-16- ... t37620.htm
Do gazu to ponoć ciężko zmieścić webera razem z mikserem aby maska nie opierała się o obudowę filtra powietrza.
Jak nie chcesz uzyskiwać max osiągów na benzynie to nie ma co go modyfikować.
Ale jak nie możesz sobie poradzić z takim prostym gaźnikiem jak Keihin I to może lepiej sobie odpuść przeróbkę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
Do weberka chcę założyć lpg ale coś wykombinuje zamierzam wpakować stożkowy dobrej firmy. Różnie jeżdżę jak chcę trochę poszaleć to daje na benzyne i gaz w pedał i żeby to było czuć a nie jak na tym Keihinie kombinowanym ktoś wiercił w tym gaźniku jak by chciał dyszę założyć czy co dziury połatane dysza rozwiercona porażka jak przełączam na benzyne to od 1-2,5 tys ma czkawke szarpie silnikiem a jak załapie 3tys to idzie jak burza. Prosty nie prosty ale nie widzę w nim sensu. Podciśnienia nie podciśnienia a weber prosty jak cep. Oczekuję wsparcia od was.
Wesołych Świąt i opitego sylwka.
Wesołych Świąt i opitego sylwka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
Weberek już siedzi w audi na początku miałem problem bo ciekło mi paliwo spod dekla ustawiłem pływak choć nie jestem pewny czy dobrze ustawiłem reduktor na gazie chodzi miodzio ale znów problem z benzyną na luzie jak mu depne to wchodzi na obroty ale jak zapne jedynke to nie ma w ogóle przyśpieszenia nic nie idzie nie wiem czy dostaje za dużo paliwa czy za mało może wina pływaka pomóżcie chłopaki.
[ Dodano: 2017-01-02, 22:17 ]
Nawet nie wiem jakie dysze zastosować czy orginalne powinny współpracować czy nie ..
[ Dodano: 2017-01-02, 22:22 ]
a i jeszcze jutro sprawdzę może za mało powietrza dostaje i dlatego.
[ Dodano: 2017-01-02, 22:17 ]
Nawet nie wiem jakie dysze zastosować czy orginalne powinny współpracować czy nie ..
[ Dodano: 2017-01-02, 22:22 ]
a i jeszcze jutro sprawdzę może za mało powietrza dostaje i dlatego.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Przede wszystkim Weber musi być wyregulowany przez fachowca. Przypuszczam, że masz 34...bo to standard w poldkach. Prawdopodobnie masz zbyt dużą dawkę i silnik przelewa. Spróbuj pojeździć bez filtra powietrza. Jak będzie lepiej znaczy, że gaźnik do regulacji bo za bogato leje.
Założenie webera jest proste ale już jego wyregulowanie bez sprzętu (nawet analizator spalin) to już nie takie hop siup.
Założenie webera jest proste ale już jego wyregulowanie bez sprzętu (nawet analizator spalin) to już nie takie hop siup.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2016, 19:36
Tu jest moja modyfikacja sprzed kilku lat
https://audi80.pl/topics9/b3-18s-jv- ... t46656.htm
Mam jeszcze gdzies ten gaznik razem z kolektorem ssacym, obudową filtra od poldka przerobioną pod dwa reduktory gazu
Poczatki rezania 2010 rok , w stosunku do serii jeżdziło to bardzo dobrze Pamiętam jak ścigałem się z Oplem Vectrą 2.0 16v, motor ciągnął wtedy do 7000 RPM na każdym biegu, ale Opel nie dał rady
https://audi80.pl/topics9/b3-18s-jv- ... t46656.htm
Mam jeszcze gdzies ten gaznik razem z kolektorem ssacym, obudową filtra od poldka przerobioną pod dwa reduktory gazu
Poczatki rezania 2010 rok , w stosunku do serii jeżdziło to bardzo dobrze Pamiętam jak ścigałem się z Oplem Vectrą 2.0 16v, motor ciągnął wtedy do 7000 RPM na każdym biegu, ale Opel nie dał rady