Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 gru 2016, 17:04

maciej1988x pisze: LPG 1 Generacji bez komputera jest tylko ten bezpiecznik żeby sonda była ustawiona na "masa". Czytałem że założyć sterownik (emulator) sondy lambda ale czy to coś da??
Chyba przekaźnik nie bezpiecznik. Ale emulatory i tak zwykle ustawia się na masę więc może zostać jak jest.

Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Zobacz czy po zdjęciu węża powrotnego paliwa z króćca wtrysku będzie szło paliwo.

maciej1988x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:38

Post autor: maciej1988x » 23 gru 2016, 17:15

Ale po przekręceniu stacyjki bez próby palenia czy na zapalonym bez przełączania na gaz , czy zapalić i przełączyć na gaz i wtedy sprawdzić czy idzie na wąż powrotny ???

po przekręceniu stacyjki bez odpalania wąż zasilający podaje paliwo. Jak odpalę auto to podczas jazdy jak się rozpędzę do 70- 80 km/h i przełącze na PB to tak jakby odcięte było paliwo dopiero po chwili reaguje na pedał gazu i jedzie na PB

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 gru 2016, 17:32

Możesz bez odpalania a jeśli będzie leciało paliwo to jeszcze dobrze zobaczyć podczas pracy rozrusznika. Sprawdzaj na benzynie choć nie ma to większej różnicy.

I dobrze jakbyś łapał benzynę wylatującą z miejsca po odłączonym przewodzie aby jakaś zabłąkana iskra nie zapaliła jej.

maciej1988x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:38

Post autor: maciej1988x » 24 gru 2016, 14:01

Dobra jutro to sprawdzę i dam znać. Dzięki za zainteresowanie się tematem.

[ Dodano: 2016-12-24, 14:01 ]
Witam.
Na noc ściągłem klemy z aku. odłączyłem instalacje LPG. Rano włożyłem akumulator bez podłączania lpg i odpalił od razu. Przyczyna w gazie tylko gdzie?? Może ten przekaznik co niby jest zrobiona emulacja sondy lambda padł?? W tygodniu podjade do jakiegoś gazownika niech sprawdza. Bo ja już nic więcej nie wymyśle. Paliwo dobrze podaje na powrocie bo tez sprawdzałem rano. Myślę żeby założyć silniczek krokowy do gazu i ten kąputerek do gazu, zamiast tego przekaznika. Bo co innego tu zrobić ???

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 gru 2016, 14:26

Zobacz może po zgaszeniu parownik dalej podaje gaz i zawala cały dolot razem z filtrem czystym gazem. I zanim zassie powietrze to musisz trochę pokręcić.

I ponoć jak masz ABT z "silniczkiem krokowym" na 6 pinów (ostatnie wypusty) to emulacja nie pomaga, jedynie odłączanie zasilania pamięci w ECU po zgaszeniu samochodu.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 24 gru 2016, 14:53

Z tą emulacją to różnie.U mnie śmiga na masie("krokowiec 6 pin").Robiłem też znajomemu na mase i też lata na benzynie.W jego przypadku gazownik zrobił na "sonda odłączona"i nie chodziła poprawnie na PB.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 02 sty 2017, 20:23

Witam problem z odpalaniem na benzynie w mojej ABT został rozwiązany, po sprawdzeniu niemalże wszystkiego poddałem się i elektryk zdiagnozował zimny lut w sterowniku
:-)

maciej1988x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:38

Post autor: maciej1988x » 03 sty 2017, 11:59

U mnie dalej problem. Eketrozawory działają. Przyczyna chyba w redkuktorze. Bo jak sciągnę na noc przewód z redkuktora który zasila samochód gazem to rano pali od razu. Gazownicy też nie widzą innej przyczyny rozbierali elektozawory i mówią że sprawne. Po sciągnięciu jednej wsówki z elektrozaworu samochód gaśnie wiec tutaj jest ok. Pozostaje tylko reduktor. Ale czy on może puszczać gaz jest w nim jakiś zawór czy coś ?? Nie chce kolejnych pieniędzy na darmo wydawać.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 sty 2017, 15:12

maciej1988x, Zobacz czy po zgaszeniu nie wylatuje ci gaz. Może przez brudny elektrozawór zalewa ci dolot gazem.

maciej1988x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 gru 2016, 16:38

Post autor: maciej1988x » 03 sty 2017, 16:11

Nie trzyma elektrozawor przy reduktorze i po zgaszeniu idzie gaz w dolot. Rozebralem ten elektrozawor i jest tam taki trzpien na koncu niego taka wpinana gumka i jest jeszcze sprezyna malutka. Po zdjeciu wsowki niby zamyka ale samochod nie gasnie od razu tylko po 30 sekundach okolo a po zdjeciu wsowki z pierwszego elektrozaworu przy filterku gazu to auto szybciej gasnie. Znalazlem zestaw naprawczy z ta gumka co jest wpinana na koncu trzpienia z elektrozaworu tylko czy to pomorze i bedzie ladnie zamykal to nie wiem. Reduktor lovato nie cale 2 lata ma to watpie ze on stwarza problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl