radzio3747 pisze:O kurde jak zobaczyłem te zdjęcia to się przeżegnałem haha ktoś chyba nie mądry wsadził większy bezpiecznik aż dym poleciał

do tego przewodu co połączyłeś tym łącznikiem to jest dobrze no chyba benzynka nie powinna zmykać. To jest elektrozawór przynajmniej tak mi się wydaje jutro sprawdzę to Ci powiem tak czy siak a nie mam żadnych przewódów podciśnieniowych i mi autko super chodzi a jak nie to ssanie odpalam z linki i gitara. Jutro porobię Ci zdjęcia nagram filmik i zobaczysz co i jak. Ciężko mi stwierdzić jak układ podciśnieniowy działa jutro spróbuję ogarnąć zaworek zwrotny i podłączę jak na schemacie się okaże i dam Ci znać
Kolego masz na myśli ten "bezpiecznik" ( czy co to jest ) to przykręcone do pokrywy zaworów z podpiętymi kablami i wężykami ? Tak już było od kąd kupiłem fure ale nie to jest przyczyną rozpierduchy pod maską tylko wylewający sie olej z pod pokrywy zaworów na kolektor

. Całe szczęście, że gaśnica wzorowo zadziałała i opanowałem sytuację
Jeszcze grzebiąc na forum mam dylemat do tego zdjęcia:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/e4f314890aaf4b70
Czyli ten wężyk na dole gaźnika mam źle podpięty więc spróbuję wpiąć go do obudowy filtra. Drugi króciec zostawię chwilowo luźno bo nie wiem gdzie może być wpięty bo skończyły się możliwości
Druga sprawa to tutaj:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/17dbf8d79a24feb0
I widać, że z trójnika idzie jeszcze gdzieś do komory dalej a u mnie zauważyłem brak wężyka przy tym rozdzielaczu zapłonu/aparacie a widać, że było coś tam nie tak dawno podpięte aczkolwiek ja tam nic nie ruszałem więc kupię trójnik i spróbuję się tam wpiąć.
Wczoraj podpiąłem ten wężyk z czego czujnika do zaworka ssącego wydaje mi się że jest troszke lepiej ale dalej kuleje do 2tyś obr. Gdy się zagrzeje to na jałowym gdy chwilke popracuje obroty spadają, że mało silnik nie zgaśnie.
Teraz odpala na ciepłym ale troche z problemami.
Generalnie auto śmiga na LPG ale to chyba nie ma nic do rzeczy za bardzo.
Mam niesprawne dwie rzeczy - stopiona obudowa filtra powietrza w jednym miejscu oraz zablokowana linka ssania ( kontrolka się świeci bo dźwignia jest delikatnie cofnięta ) ale chyba te dwie rzeczy nie miały by wpływu na to.
U siebie nie masz ŻADNYCH podciśnień ?
Jakbyś mógł tam zerknąć albo jakieś foty cyknąć byłbym wdzięczny bo chciałbym w końcu uruchomić bryke
