Witam, przejrzałem wiele postów i nadal nie znam odpowiedzi na problem związany z moim audi. Od kilku dni podczas jazdy jak i postoju silnik mojej audi gaśnie bez przyczyny czasami jest to poprzedzone szarpaniem podczas jazdy lub nierówną pracą silnika na biegu jałowym, po zdławieniu silnika odpalam normalnie z "pierwszego" i chodzi normalnie a czasami problem powtórzy się kilka razy zanim ustanie, objawy sa zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku oraz na lpg i benzynie.
Dodam że wymieniłem podstawowe rzeczy czyli przewody beru, świece ngk series r, kopułka bosh, moduł zapłonowy z cewką zamiennik nie pamiętam jakiej firmy i silniczek krokowy też bosh, mam zamiar wymienić czujnik hala oczywiście też bosh ale nie wiem czy coś to da ponieważ słyszałem opinie że czujnik hala gdy się zepsuje to samochód poprostu nie odpali a nie ma możliwości żeby się wieszał, podobno, dodam jeszcze że sonda lambda była sprawdzana napięciowo jak i pod oscyloskopem na prędkość zadziałaia poniewaz miałem przypadek że prądowo było ok ale zbyt wolno działała przekłamując wartości, gaz był kompletnie sprawdzany więc tez nie on robi problem, proszę o pomoc iz góry dziękuje.
[B4 2.0 ABT] Szarpie i gaśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli nie łączyłaby stacyjka to tak. A jeśli ginie napięcie już po rozgałęzieniu się zasilania na ECU i licznik to już nie.KORBALBN pisze:o ile sie nie myle to powinno zegary tez odlaczyc od zasilania
A i tak najczęściej odłączają się masy, zobacz czy masa przykręcana oczkiem do głowicy przy alternatorze się trzyma.
Sprawdz dobrzse mirnikiem ten niebieski czujnik temperatury, bo znam przypadki, że nowe czujniki były do bani, wtedy zostaje aso ori.KORBALBN pisze:2 czujniki sa nowe i nic sie nie zmienilo, jest tez chipoteza ze pc silnika traci przez chcile napiecie ale o ile sie nie myle to powinno zegary tez odlaczyc od zasilania