[B4 1.9 1Z] Wymiana tarcz z pełnych na wentylowane z przodu
[B4 1.9 1Z] Wymiana tarcz z pełnych na wentylowane z przodu
Witam chciałem się zapytać czy jest jakaś roznica w hamulcach jak zaloze do swojej audi z przodu tarcze wentylowane . Bo mam u siebie pełne tarcze z przodu . A mam okazję kupić tanio caly komplet zaciski hamupcowe jarzma i tarcze wentylowane .
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
W swoim zetorze jakiś czas temu zakładałem taki komplet z 2.6 V6 + nowe tarcze i klocki ATE. Nie żałuję autko nareszcie zaczęło hamować, co do samego pytania o przekładkę tarcz z pełnych na wentylowane, różnica jest kosmiczna
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
z tego co Ci mogę poradzić to zostaw w spokoju pompę ona w takim zestawie da sobie rade ,o ile jest w pełni sprawna , sam mam zmienione na wentyle z przodu z 2.6 V6 i nie żałuje skuteczność hamowania się nie co poprawiła tzn przy z jazdach z gór hamulce już nie "puchną" co można było zauważyć przy litych . a co do zacisków z a4 B6 to miałem zamiar zmienić , ale zregenerował swoje ori i na razie jest ok .Babelus94 pisze:podepnę się pod temat. Też planuje do swojego 1z założyć wentyle 280 mm oraz na tył zaciski z a4 b6. Czy do tego zestawu powinienem założyć większą pompę np.z t4 ? Wiem że ludzie do dwutłokowych zakładają pompę z t4, ale do tego zestawu to nie mogłem znaleźć info na forum.
większą pompę ludzie zakładają jak zwiększają tarcze hamulcowe np. 320mm przeważnie lub zaciski dwutłoczkowe .Twoja na pewno da sobie rade .
jarowlkp
Właśnie o ile jest sprawna. Nie wiem jak powinny wyglądać hamulce w 1z z tarczami litymi ale mi się wydaje ze u mnie jest średnio. Tzn. Hamulec nie jest wysoko jak w innych samochodach których jeżdżę np.caddy lub nawet w polo mojej mamy z bębnami (z tylu w poronwnaniu z moim avantem to wgryza się asfalt ). Klocki z przodu mam nowe , zaciski wszystkie pracują, jeden tylny nawet wskrzesilem. Wszystko przesmarowana , wyczyszczone , odpowietrzone a hamuje jak hamuje. Zależy mi głównie na tym żeby hamulec był ostrzejszy. A co z pompa od 2.8 , tam średnica tłoka jest taka sama tylko ze jest większy posów. Zakładał ktoś taka ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga