[2.0 ABK] Turbo
[2.0 ABK] Turbo
Witam chciałbym uturbic 2.0 ABK 115 km, mam turbine od audi 1.8 turbo, kolektor od audi 80 1.9 tdi, ecu master DET III , silnik rozebrany jak narazie nowe pierscienie , nowe panewki ,zregenerowana głowica kompletnie, nowa pompa wody, sprzegło,rozrzad z napinaczem,wyjscie na smarowanie turbiny ,metalowa uszczelka 1,65 nowe sruby głowicy grubości silnik posiada natrysk na denko tłoka jest teraz o to pytanie słyszałem ze można odpreżyć silnik poprzez kanapke ale nie chciałbym tego stosować z powodu przedmuchów ,czy można zwiekszyć średnice wyżłobienia w tłoku w ABK , silnik posiada CR 10.4:1 nie pamietam dokładnie , seria w abk do 93 roku miałą kute tłoki gdzies wyczytałem czy to sie sprawdza?? czy to jest sciema ?? , montowanie tłoków od ABT odprezy mi silnik ? dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 sty 2017, 23:01 przez Król_Leon, łącznie zmieniany 1 raz.
nie celuje w żadne moce, po prostu małe doświadczenie chce tylko soft turbo bo jak wiadomo nie można tego przeciążyć na serii bo wyjdzie korba bokiem i tyle bedzie , jak narazie musze odprężyć ten silnik chociaż do cr 9,5:1 i zastanawiam sie nad sposobem , abt odpada mam głowice od ABK kompletnie zrobiona ,a blok abt i abk sa takie same jedynie z tego co wiem to różnia sie właśnie tłokami i szukam informacji na ten temat , bez odprężenia nie złoże silnika bo nie będe podnosił głowicy zaraz po złożeniu i odpaleniu , przy cr 10.4 duzo nie wytrzyma ten silnik więc czekam na dalsze informacje jakie posiadacie z góry dziekuje
tak mam cały zestaw afr sonde szeroko pasmowa i egt temp spalin, no tylko do momentu odpreżenia nic nie zrobie, chce ładowac na poczatek max 0,5 bara nie wiem jaki stopien sprężania dokładnie potrzebuje ,dowiedziałem sie tyle że silniki w golfach ABA wersja USA były standardowo odprężone cr było 9.6:1 i wytrzymywały 1.2 bara ,wiec do takiego wyniku bym musiał zejść , czy komora w głowicy ABK a ABT sie różni ??